BTC USD 52,502.2 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Skandal rasuah Zahid Hamidi : 45 pertuduhan pecah amanah bernilai lebih RM100 juta

Sponsored Post

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
Lagi boleh konar
Konar sobat
Janji selamat
Dasat lawyer dia kalau bole konar benda ni..betul pnye konar lipat ni..
 

logammaut

Legendary Member
Messages
11,144
Joined
Dec 12, 2009
Messages
11,144
Reaction score
1,246
Points
201
Dpt gambar ni dlm wasap. Kalau mende ni buat kat Malaysia dah berkurang byk pemimpin UMNO πŸ˜‚
 

Attachments

  • A8E38920-6F33-4A17-98E4-DBFB30792D6B.jpeg
    A8E38920-6F33-4A17-98E4-DBFB30792D6B.jpeg
    96.9 KB · Views: 3

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,659
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,659
Reaction score
16,562
Points
2,376
Dpt gambar ni dlm wasap. Kalau mende ni buat kat Malaysia dah berkurang byk pemimpin UMNO πŸ˜‚

Buat menda ni
Jadi macam presiden Filipina la tu
Tembak je yang mana korup
 

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,399
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,399
Reaction score
2,966
Points
201
Waima buat hudud kat mesia skalipun
Biasa golongan vvip memang takkan kene
Mereka kan golongan jin πŸ˜‚

Walaun n machai je yg kene hehe
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,659
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,659
Reaction score
16,562
Points
2,376
Waima buat hudud kat mesia skalipun
Biasa golongan vvip memang takkan kene
Mereka kan golongan jin πŸ˜‚

Walaun n machai je yg kene hehe

Jika betulΒ² dah ada hudud
Dunia akan aman sebab hudud ni bukan boleh apply gitu je
Perlukan kefahaman dulu
Pesalah sendiri yang akan mengaku kesalahan mereka
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Messages
34,976
Joined
Jul 1, 2008
Messages
34,976
Reaction score
2,473
Points
201
Malaysia strugle gan political isu duit berkepok2 ... Rakyat plak struggle tak ada duit.. kwsp

Sedar la kita
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Latest Threads General Chat

Top
Log in Register