BTC USD 57,139.2 Gold USD 1,815.73
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Siti Nurhaliza Lahirkan anak ke dua, UAI geram jawab tuduhan netizen

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
4,551
Reaction score
1,358
Points
111
setuju...dok merintih tak boleh melancong....tak leh travel...mcm *^&*#*^[imath]*[/imath]&*....aku ni tahan nak berjalan...melancong....tak makan kat kedai....tak gi bazar Ramadhan....pakai mask sentiasa...tapi geng gatal batu dan kelentit ni especially budak budak tik tok akal kat mana pun tak tau
Kita rakyat biasa ni nak jumpa adik beradik dan keluarga je. Takde pun niat nak gi travel jauh jauh.
 
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
10,831
Reaction score
1,428
Points
201
bila kaya ...terasa suci....tahnik mesti org ternama.....lepas tu acah acah suci tak bersalah...statement..org dengki.....org tak suka...org khinat jadi zikir...walhal tindakan mereka menjemput cacian dan makian...baik jutawan ke..ustaz ke..akal kat lutut semua
Posa bang posa satgi @akudotcom mai ceramah naya kt hahaha
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #5
Joined
Jun 3, 2013
Messages
79,281
Reaction score
12,629
Points
1,906

Muhamad Harris Nasril

· 1j ·

Minta admin Siti Nurhaliza beritahu CT, tak perlu main media sosial kalau emosi.



Tentera Troll Kebangsaan Malaysia

· 1j ·

Zaman Nabi dulu, 10 malam terakhir baginda ketatkan kain, kejutkan keluarga untuk menghidupkan malam dengan beribadat.
Zaman sekarang?
1f926_200d_2642.png


“Alhamdullilah saya patut tengah seronok ni, (dapat) kumpul pahala banyak-banyak 10 malam terakhir ini, kata ustaz bila berhadapan dengan dugaan ini. Betullah ustaz, dapat pahala free berganda-ganda pula..” – Siti Nurhaliza
Laporan penuh: https://ttkm.com.my/.../10-malam-terakhir-seronok-kumpul.../

 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
21,877
Reaction score
2,731
Points
201

Muhamad Harris Nasril

· 1j ·

Minta admin Siti Nurhaliza beritahu CT, tak perlu main media sosial kalau emosi.



Tentera Troll Kebangsaan Malaysia

· 1j ·

Zaman Nabi dulu, 10 malam terakhir baginda ketatkan kain, kejutkan keluarga untuk menghidupkan malam dengan beribadat.
Zaman sekarang? View attachment 366951

“Alhamdullilah saya patut tengah seronok ni, (dapat) kumpul pahala banyak-banyak 10 malam terakhir ini, kata ustaz bila berhadapan dengan dugaan ini. Betullah ustaz, dapat pahala free berganda-ganda pula..” – Siti Nurhaliza
Laporan penuh: https://ttkm.com.my/.../10-malam-terakhir-seronok-kumpul.../


ingatkan luarbiasa.....rupanya sama juga dgn yg lain.....inilah Malaysia...
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
13,962
Reaction score
2,225
Points
201
Kan ustad kata org miskin byk masuk surga sbb kumpul pahala

org hev hev tak byk pahala kot 😝
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register