siti nurhaliza asma ul husna

CG Sponsors




Sponsored Post

peija06

Super Active Member
Joined
Feb 19, 2007
Messages
6,506
Reaction score
78
Points
70
nak blaja makhraj??
jgn riso, blaja je ngan kak pah tuu..:D
 

mimie813

Super Active Member
Joined
Nov 26, 2009
Messages
6,534
Reaction score
290
Points
81
suara siti ni nyanyi lagu apa pun ok
 

peija06

Super Active Member
Joined
Feb 19, 2007
Messages
6,506
Reaction score
78
Points
70
kak pah kan pnah jd juara qariah..
lpas tu baru la dia layan lagu burung helang tu sume..:D
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,256
Reaction score
517
Points
176
dalam asma ul husna ada Al Bashirru iaitu Maha Melihat...dan Allah sbt sentiasa melihat siti dengan fesyen tudungnya...
 

pokding

Active Member
Joined
Sep 26, 2009
Messages
2,416
Reaction score
20
Points
25
suara siti ni nyanyi lagu apa pun ok
aku sokong kalo siti boleh bawa lagu2 ketuhanan ni, cuma perbetulkan sebetutan arab tu, baru cantik.

contoh kesalahan siti, semasa menyebut astaghfirullahal adziiiim

siti sebut aziiim (macam huruf zai, padahal yg betulnya huruf dza).
sepatutnya keluar huruf ni d tepi lidah, bukannya di hujung lidah menyentuh gigi depan.

contoh dza yg lain ialah, perkataan dzalim.
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,971
Reaction score
105
Points
128
xpa2, setiap orang pasti melakukan kesilapan,
apa yg perlu kita bwat adalah belajar dari kesilapan kita tu
dan jgn mengulangi kesilapan yg sama...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register