BTC USD 23,597.7 Gold USD 1,872.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Others Singapura: Lelaki sengaja tinggalkan laptop di Starbucks selama sejam, nak tahu apa nasibnya selepas itu

Niyang

CG Top Poster Club
gem
Messages
44,536
Joined
May 13, 2009
Messages
44,536
Reaction score
2,199
Points
261
Awards
1
hari tu aku pernah tertinggal laptop dkt mall...dkt kerusi rehat....bila nk balik pergi basement parking...baru lah perasan laptop takde.....

pergi lah naik atas balik....cari punya cari...rupanya kat kerusi..aduh....nasib takde org curi.... baik jugak org2 zaman skrg ni...
ataupun laptop aku terlalu buruk utk dicuri??? haha
atau maybe sbb ada cctv....

boleh kata dlm 20 minit jgk la laptop tu tertinggal kt kerusi tu..

Zaman skrg ni... Lappy dah making kurang org nk gune.. sbb dah byk tugasan leh wat gune smartphone... X terkejut akan dtg lappy dah x praktikal utk tugasan harian.. dgn kemajuan teknologi AI yg makin kedepan... Laptop mgkin jd barang rare .. kt lowyatt pun org yg jual lappy cume level 3 jerk.. yg lain sume dah jd kedai smartphone...
 
Sponsored Post

kopininja

Super Active Member
Messages
5,785
Joined
Jun 27, 2011
Messages
5,785
Reaction score
261
Points
91
Tipu le tuan.
Kawan saya selalu lepak Starbuck.
Curi berbillion RM.
Sekarang tengah lepak kat Kajang.
Anak dia kata, kawan saya tu rindukan Starbuck 😝
Kesimpulannya, kat Starbuck lagi besar pemcurinya 😝

Dia lepak setarbak tapi xmencuri dlm setarbak

Klu org tinggal laptop atas meja tu mesti kawan tu xamik punya

Harap kawan bro tu baik2 je kat kajang 🤣
 

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,485
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,485
Reaction score
2,584
Points
251
Awards
1
Tipu le tuan.
Kawan saya selalu lepak Starbuck.
Curi berbillion RM.
Sekarang tengah lepak kat Kajang.
Anak dia kata, kawan saya tu rindukan Starbuck 😝
Kesimpulannya, kat Starbuck lagi besar pemcurinya 😝

Kawan awak ke?
Dia tak hulur sebilion dua ke?
lol
 
Sponsored Post

Top
Log in Register