BTC USD 32,536.0 Gold USD 1,775.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Singapura belum sedia pilih PM bukan Cina – Hsien Loong

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
balik2 benda sama dok bincang, bosan tul ngan statement macam ni
 
Sponsored Post

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
tinggalkan perjuangan bangsa... perjuangkan islam... gerenti adil utk semua... klau pejuangkan bangsa pasti 13 mei akan berulang kembali...
 

jastho

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2007
Messages
756
Reaction score
18
Points
15
tinggalkan perjuangan bangsa... perjuangkan islam... gerenti adil utk semua... klau pejuangkan bangsa pasti 13 mei akan berulang kembali...

majoriti org islam kat malaysia nih bangsa melayu la ngok
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
majoriti org islam kat malaysia nih bangsa melayu la ngok

jangan panggil orang ngok... cakap bebaik...
macam pandai sangat...

klau pemimpin melayu pun tp perangai lebih kurang macam orang xder ugama, x takut pada Allah .. buat apa... kita nakkan orang yg beriman yg memimpin ... barula selamat dunia dan akhirat...

majoriti x bermakna berkualiti...
 

jastho

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2007
Messages
756
Reaction score
18
Points
15
jangan panggil orang ngok... cakap bebaik...
macam pandai sangat...

klau pemimpin melayu pun tp perangai lebih kurang macam orang xder ugama, x takut pada Allah .. buat apa... kita nakkan orang yg beriman yg memimpin ... barula selamat dunia dan akhirat...

majoriti x bermakna berkualiti...

memang ada setengah pemimpin islam melayu yg lalai tak dinafikan tapi jgn menafikan kebanyakan org islam di malaysia ini adalah org melayu so jgn ckp perjuangan terhadap bangsa perlu ditinggal kan..perjuangan tetap pada agama, bangsa dan tanahair..tu je sebenarnya aku nak ckp kt hang
 

SOUL86F

Legendary Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,969
Reaction score
115
Points
123
memang ada setengah pemimpin islam melayu yg lalai tak dinafikan tapi jgn menafikan kebanyakan org islam di malaysia ini adalah org melayu so jgn ckp perjuangan terhadap bangsa perlu ditinggal kan..perjuangan tetap pada agama, bangsa dan tanahair..tu je sebenarnya aku nak ckp kt hang

agama dulu...kemudian baru bangsa n negara....:">
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register