BTC USD 32,611.4 Gold USD 1,775.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Singapura belum sedia pilih PM bukan Cina – Hsien Loong

Sponsored Post

PinguSpy

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,141
Reaction score
114
Points
73
bagi aku tindakan Tunku buang singapork dari malasyia adalah jalan terbaik!!

sebab apa? budak terencat pun bolel fikir..

skang cina yg komuniti pun habis ekonomi2 n tanah2 dkt bandar dia konker...

inikan campur dgn cina singapork???

lagi lah melingkup melayu.. dgn dalam singapork tu lim kuan yuew..
dan geng2 komunis.. campur juta2 cina dari singapore...

silap2 kuasa politik org melayu pun boleh jd separuh...

kalau melayu kuat, rajin, xpelah juga nk campur dgn singapork...

deii!!
 

SUPERFOREX_AEDIN

Legendary Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
10,345
Reaction score
72
Points
130
hmm,apa kurangnya dengan keadaan sekarang...
dalam menteri kabinet berapa orang menteri bukan bumiputera menyandang jawatan menteri?...


lepaskan Singapura dari gagasan Malaysia adalah satu kesilapan yang besar,fikir-fikirkan lah...
 

nazrirazra

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
11,925
Reaction score
214
Points
128
hmm,apa kurangnya dengan keadaan sekarang...
dalam menteri kabinet berapa orang menteri bukan bumiputera menyandang jawatan menteri?...


lepaskan Singapura dari gagasan Malaysia adalah satu kesilapan yang besar,fikir-fikirkan lah...

Perati2 sket penang tu... deme ni kalau melayu bagi betis... mesti nak peha... pas tu mula pijak kepala..
 

mzak

Legendary Member
Joined
Nov 3, 2009
Messages
15,880
Reaction score
152
Points
128
Perati2 sket penang tu... deme ni kalau melayu bagi betis... mesti nak peha... pas tu mula pijak kepala..

bro br skng ke nk perati??? kenape x dr zaman BN dulu lg, bukan dr zaman BN lg ke teruk nyer...
ketinggalan sejarah kot....
 

Toxic2010

Legendary Member
Joined
Jun 3, 2010
Messages
11,011
Reaction score
334
Points
131
Masalahnya singapura memang tak boleh terima PM selain cina..

Malam Lailatul Qadar
Hadith :
Daripada Aisyah r.a. Sesungguhnya Rasulullah SAW telah bersabda: “ Berusahalah untuk mencari Lailatul Qadar pada malam yang ganjil dari sepuluh malam terakhir di bulan Ramadhan.”
 

jejantas

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2007
Messages
24,648
Reaction score
920
Points
161
bagi aku tindakan Tunku buang singapork dari malasyia adalah jalan terbaik!!

sebab apa? budak terencat pun bolel fikir..

skang cina yg komuniti pun habis ekonomi2 n tanah2 dkt bandar dia konker...

inikan campur dgn cina singapork???

lagi lah melingkup melayu.. dgn dalam singapork tu lim kuan yuew..
dan geng2 komunis.. campur juta2 cina dari singapore...

silap2 kuasa politik org melayu pun boleh jd separuh...

kalau melayu kuat, rajin, xpelah juga nk campur dgn singapork...

deii!!

x kata gitu nak kata cemana lagi kan
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register