Sila Lapor Jika Anda Tahu Sebabnya

CG Sponsors




lastshark

Active+ Member
Joined
Aug 27, 2007
Messages
4,505
Reaction score
4
Points
25
salam semua warga CG:

gua memang jarang masuk sini,tetapi sesekali gua masuk nampaknya ramai dah member member lama yang selalu lepaaks sini dah takde..:(

so korang tahu dak kemana,kenapa,dimana diorang menghilang diri???

hehe antara yang gua dah tak nampak ialah...

1. hazualuv : penah ngorat gua ni... dikesan tak nak masuk sebab
identitinya diketahui

2. eyza : kawan gua nih...dikesan kes ala- ala fahrin dengan
linda. muahahahahaa...

3. bock : ilang lepas raya..untung banyak kot meniaga kek lapis
call tak angkat pun.

4. sawang : terus bersawang lepas raya tu ari tak muncul

5. tenukelang : pas kahwin lum abis bulan madu lagi kot..

6. yang dah jarang jarang muncul...Nemo , lyn , rajautara..dll.. [ sila tambah daftar dan investigasi anda :-?:))]
 
Sponsored Post

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
sawang pas kawin mmg jarang masuk...

eyza kadang2 ade kadang2 x...

nemo 2 tiap2 malam ade aku rse...

lyn pon sme aku rse...

rajautara mmg jarang da ade skrg

tenuklang pon kdg2 ade gak...

hazualuv 2 mmg xdapat dikesan pas post 8888...dier pmpuan ke??
 

dell

Super Active Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,057
Reaction score
70
Points
80
..ada lagi...

..Diablo CG pun da lama x nampak..
 

Maelstrom6121

Super Active Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
8,343
Reaction score
278
Points
81
Mungkin nemo tgh sibuk berbulan madu gak kot..haahahahha
 

lastshark

Active+ Member
Joined
Aug 27, 2007
Messages
4,505
Reaction score
4
Points
25
hazualuv 2 mmg xdapat dikesan pas post 8888...dier pmpuan ke??

pompuan...ko nak pic dia? muaehehehe keje nurse..lawa siot..cuma aku tak..tak...tak.... nak contact aku ..muahaha
 

eishen

Active+ Member
Joined
Nov 26, 2007
Messages
3,545
Reaction score
82
Points
30
aku xdikesan xde ke
hahahahha
 

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
hazualuv 2 mmg xdapat dikesan pas post 8888...dier pmpuan ke??

pompuan...ko nak pic dia? muaehehehe keje nurse..lawa siot..cuma aku tak..tak...tak.... nak contact aku ..muahaha
dier kan rajin tepek pic2 ngeri dlu??

biar btol dier perempuan...

ape kata ko pm pic dier :">
 

lastshark

Active+ Member
Joined
Aug 27, 2007
Messages
4,505
Reaction score
4
Points
25
chis... heheh... notre ada lagi ke? bisness barang kuat ok ke dia lagi... dengo hp dia dah tuko nombo...
 

lastshark

Active+ Member
Joined
Aug 27, 2007
Messages
4,505
Reaction score
4
Points
25
dier kan rajin tepek pic2 ngeri dlu??

biar btol dier perempuan...

ape kata ko pm pic dier :">
heheh dia ada fowad banyak mail gambo ngeri ngeri..aku lum sempat post...penuh mailbox aku.. kompom ganaz dia ni hahahah..pic dia eh?...nak ke?
 

eishen

Active+ Member
Joined
Nov 26, 2007
Messages
3,545
Reaction score
82
Points
30
heheh dia ada fowad banyak mail gambo ngeri ngeri..aku lum sempat post...penuh mailbox aku.. kompom ganaz dia ni hahahah..pic dia eh?...nak ke?
aku nk jgk....:D:">:">:">
 
Sponsored Post
Top
Log in Register