BTC USD 37,238.2 Gold USD 1,795.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sikap orang kita di Pam minyak

DDos

Legendary Member
gem
Messages
14,111
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
tak tau nak cakap apa kalu stesen minyak meletup

 
Sponsored Post

ndzul01

Active Member
Messages
1,466
Joined
Feb 3, 2008
Messages
1,466
Reaction score
0
Points
20
Diorang tu boleh bertukar jd ultraman la... pasal tu tak kisah...
 

sureheboh.com

Passed Away
gem
Messages
18,961
Paid Membership
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
309
Points
131
Oppp.. mungkin dia org fikir sebab guna diesel tu yg tak perlu offkan sumber nafas dia org.
 

sweezer

Active+ Member
Messages
4,860
Paid Membership
Joined
Mar 3, 2007
Messages
4,860
Reaction score
350
Points
41
syabasss.... Ddoss, lain kali kalau ade pic sikap org kiter yg amik remah nie post kat cg nie... aku byk jumpa sikap2 yg mcm nie... mmg aku tempek kat sini... bukan nak bg dierang malu tp nak kalau dierang berani wat mcm tu bermakna dierang berani gak menangung akibat nyer:mad:
 

DDos

Legendary Member
gem
Messages
14,111
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
yup setuju, ada tempat leh main2 tapi pam minyak ni jgn memain, kalu dia sorang yg terbako takpe, ni mau 100 meter radius kesannya jika meletup, tah2 lagi beso radius letupan
 

naj2921

Active+ Member
Messages
4,529
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
perghh..dasat btol dorang tuh.. mmg x makan saman btolll
 

maxpda

Super Active Member
gem
Messages
8,919
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,919
Reaction score
565
Points
121
nak bunuh diri ape dorang ni..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register