Sihir kini di hujung jari

Recommended Brokers


Sponsored Post

aamirharun

Fun Poster
Joined
Mar 13, 2010
Messages
845
Reaction score
10
Points
15
Main spirit coin tu tak boleh dilupai...tanya atuk duk mane? atuk duk sebelah kau ...haha
 

Mie2010

Fun Poster
Joined
Feb 2, 2010
Messages
796
Reaction score
26
Points
20
lepas ni ramai la yg gugel 'teknik ilmu pengasih' lepas baca thread ni..huhu
 

KnowledgeSeeker

Freshie
Joined
Aug 24, 2019
Messages
34
Reaction score
5
Points
11
Biasanya orang tak solat je yg mudah kena santau2 nih..
Sihir blh terjadi dgn izin Allah. Sy da berdepan byk kali dgn org yg terkena sihir. Kebykkan nya, org yg menjaga solat mereka sprt ustaz Kazim. Bila da terkena, sikap org itu sgt berbeza. Mereka akn jadi malas utk solat ataupun langsung, tdk blh solat...
*cuba awak baca ttg ustaz Kazim disihir*
 

d-10

Active+ Member
Joined
May 28, 2008
Messages
2,686
Reaction score
6
Points
25
Sihir saka.. Senang dapat. Nak buang azab...
 

oldtbone

Legendary Member
Joined
May 25, 2012
Messages
17,234
Reaction score
3,685
Points
191
Paling angin tgk manusia (yg saya kenal) dh tua2 pn kaki pelanggan tetap bomoh ... sihir org sana sini...
bila dia rasa dia dh nak mati kot .... cepat2 taubat ... pegi haji ... cuci dosa katanya..
pastu sambung balik buat keje jahat ...mungkin dia rasa timbangan dosa dia tu dh kurang sikit kot dah pegi haji ...
macam dia ingat tuhan tu buta dan xde akal je dgn perlakuan dia menduakan penciptanya ...
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
6,942
Reaction score
320
Points
81
Orang kampung dulu dulu lagi kuat main bomoh ni.
Kalau ada yang sakit, tak ada nya nak pergi spital, pakat cari bomoh belaka.
Macam-macam benda syirik aku pernah lihat.
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,059
Reaction score
1,513
Points
596
kadang sihir nie

kita tak kacau orang

orang kacau kita
 
Sponsored Post
Top
Log in Register