BTC USD 23,462.7 Gold USD 1,865.94
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sihir Busung, Macam mane mengubatinya??

Sponsored Post

hamballah1996

Fun Poster
Messages
598
Joined
Mar 1, 2012
Messages
598
Reaction score
0
Points
10
darul syifa tu penipu jee klu anak buah dia buat,,,,try kena ketua dia,,,harun din .

berubat guna hantu raya (jin) lawan jin,nak tahu lebih lanjut carilah orang yg tahu pasal dunia jin, hebat mainan jin
kuat ugama dan ulamak pun kena tipu. kah kah kah

untuk pengikut dan pengamal ilmu dari darul ni, jangan la taksub sangat, sebab anda tak tahu apa-apa, apa anda tahu yg anda belajar tu ilmu,
yg sebenarnya anda bawa ilmu syaitan dlm hidup anda. Anda bukan ada ilmu pun, cakap saja lebih.

anda kata anda boleh bunuh syaitan, anda nak bunuh dgn apa...pedang,pistol,peluru berpandu atau syabu..? kah kah kah penipu punya olang.
Anda hanya mampu menipu org tak tahu, sedarlah sesungguhnya tipu daya syaitan itu lemah dan tipu daya Allah lebih jitu.
 
Last edited:

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
35,406
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
35,406
Reaction score
4,605
Points
261
Awards
1

rayz

Legendary Member
gem
Messages
13,243
Joined
Jun 5, 2007
Messages
13,243
Reaction score
841
Points
161
darul shifa teknik dia tak banyak
kalo jin degil xnak kluar depa seksa jer
kena jin yg kebal seksa xjadi apa xkluar juga
ni kena jumpa kawan ni
30 cara rawat jin
xleh seksa kasi kluar pulak cara
mcm2 cara. cari buku ni
elak dr jumpa bomoh2 yg guna jin

baca buku ni dulu
1666749265735.png
 
Sponsored Post

Top
Log in Register