BTC USD 56,769.4 Gold USD 1,770.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Siapa yang patut menjawat Jawatan Perdana Menteri Malaysia?

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Salam semua warga CG. Aku bukak thread nie sebab memang wujud golongan Pro Kerajaan dan Pro Pembangkang kat sini. Pada pendapat koranglah, siapa calon yang benar2 patut memegang jawatan ini? Tak kisahlah dari parti mana pun. Yang korang rasa benar2 bersih, berwibawa dan mampu menjalankan pentadbiran negara dengan bijak dan adil saksama. Beri alasan2 yang menyokong cadangan korang tersebut.
 
Sponsored Post

m.k.a

Fun Poster
Messages
518
Joined
Oct 28, 2008
Messages
518
Reaction score
0
Points
10
dulu pernah ade poll rasanya!
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Aku malas nak buat poll2 nie... Bukan nak bagi hadiah pun.. :p:p
 

sayacomel

Fun Poster
Messages
420
Joined
Oct 8, 2008
Messages
420
Reaction score
3
Points
15
bg aku plg layak adalah Tun Dr Mahathir..
aku plg suka cara pemerintahan dan pandangan jauh beliau..
tp 2la...
smp biler dia kene pegang jawatan 2..

emmm...
so skrg nie aku raselah tan sri muhyiddin yassin.
raserla...
sbb dia x pena ader kontroversi mcm yg lain2...
tp entahla...
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
bg aku plg layak adalah Tun Dr Mahathir..
aku plg suka cara pemerintahan dan pandangan jauh beliau..
tp 2la...
smp biler dia kene pegang jawatan 2..

emmm...
so skrg nie aku raselah tan sri muhyiddin yassin.
raserla...
sbb dia x pena ader kontroversi mcm yg lain2...
tp entahla...

Calon yang berkaliber tu... Tapi kritik Pak Lah hari tu.. mungkin susah sikit nak naik kot... faham2lah politik UMNO nie.. :(:(
 

mykaya

Fun Poster
Messages
331
Joined
Jun 23, 2008
Messages
331
Reaction score
0
Points
10
bg aku plg layak adalah Tun Dr Mahathir..
aku plg suka cara pemerintahan dan pandangan jauh beliau..
tp 2la...
smp biler dia kene pegang jawatan 2..

emmm...
so skrg nie aku raselah tan sri muhyiddin yassin.
raserla...
sbb dia x pena ader kontroversi mcm yg lain2...
tp entahla...

mana bersih, tidak macamana boleh gaduh dgn istana johor habis tanah johor tergadai kat singapura:(scam:(scam
 

fareast262

Active+ Member
Messages
4,010
Joined
Feb 7, 2007
Messages
4,010
Reaction score
7
Points
25
Calon yang berkaliber tu... Tapi kritik Pak Lah hari tu.. mungkin susah sikit nak naik kot... faham2lah politik UMNO nie.. :(:(

dier kritik pak lah mmg betoi pown pak lah tak betoi...
aku pown suker bngat klu dier atau orng mcm dier yg pimpin negara...
bab2 makan masuk duit poket tu aku bley pejam mata jerk, sbb bnda tu mmg sukar bangat nak di bendung...tp sepanjang pemerintahan beliau, aku dpt rsr kan hak2 melayu mmg terjaga dan sape2 pown tak berani nak persoal kan...

credit sket utk TUN...(walaupown aku tension ngn dier tp sapot jugak la..hehehe)
 

azarulez

Super Active Member
Messages
8,360
Joined
Jul 9, 2008
Messages
8,360
Reaction score
1,155
Points
151
Salam semua warga CG. Aku bukak thread nie sebab memang wujud golongan Pro Kerajaan dan Pro Pembangkang kat sini. Pada pendapat koranglah, siapa calon yang benar2 patut memegang jawatan ini? Tak kisahlah dari parti mana pun. Yang korang rasa benar2 bersih, berwibawa dan mampu menjalankan pentadbiran negara dengan bijak dan adil saksama. Beri alasan2 yang menyokong cadangan korang tersebut.

aku rasa ramai yg akan kata sama cam aku..bagi kat tuan guru Nik Aziz..insyaAllah, pemerintahan berlandaskan Islam dan Al-quran dapat dijalankan serta pelbagai perkara yg mungkar dapat dikurangkan..:)cgrock
 

zkry

Super Active Member
Messages
6,718
Paid Membership
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
aku rasa ramai yg akan kata sama cam aku..bagi kat tuan guru Nik Aziz..insyaAllah, pemerintahan berlandaskan Islam dan Al-quran dapat dijalankan serta pelbagai perkara yg mungkar dapat dikurangkan..:)cgrock

Aku paling setuju pendapat yang ini...=D>=D>=D>
 
Sponsored Post
Top
Log in Register