BTC USD 43,058.9 Gold USD 1,749.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Siapa yang "hebat" dari pandangan anda?

Sponsored Post

traderfox

Super Active Member
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,763
Reaction score
243
Points
83
Emm..aku tak nak compare budak2 tu sbb diorg tak tau pape + semua bergantung environment diorg...tapi Alhamdulillah sorg dah jadi hafiz dan yg seorang lagi insyaAllah semoga hidayah datang utk mengikut jejak yg pertama...amin
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
Emm..aku tak nak compare budak2 tu sbb diorg tak tau pape + semua bergantung environment diorg...tapi Alhamdulillah sorg dah jadi hafiz dan yg seorang lagi insyaAllah semoga hidayah datang utk mengikut jejak yg pertama...amin

hm... boleh tak saya kata bahawa maksud bro environment tu ialah corak didikan ibubapa?

contohnya ibubapa yang layan Akademi Fantasia dari awal sampai abis episod tapi pada masa yang sama nakkan anak mereka menjadi hufaz.

Apa pandangan bro dalam hal ni? :-?
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
melentur buluh biar dari rebung....:)
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
hm... tapi adalah biasa bila anak aku bertemu anak kau, anak aku akan lebih dipandang orang sebab anak aku pandai menyanyi tak seperti anak kau hanya pandai mengaji!

Ini adalah biasa yang saya jumpa la. Tak tau la pandangan korang pulak kan :)
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
baru je tadi ada sorg budak kecik masuk kedai ni. punya comel. tapi lagi comel bile budak tu pandai mengaji ke kan? kan?

P/s: saya kawin pun belum, ni kan cakap pasal anak :">
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register