Siapa tahu ttg Foreight Partner Proton yang lates Punya...

CG Sponsors




roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,874
Reaction score
10
Points
25
salam,

nak tanya mmber CG,

sapa tahu foregn partner Proton yg terkini punya????
adus laa.....
kene wat assgmnt ttg proton.....
pastu nak tanya, protonmasih on lagi ker VW??? saya kofius..
 
Sponsored Post

roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,874
Reaction score
10
Points
25
alamak salah eja...maaf ya...heheheee
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
ari tu cam dgr masih runding blk ngan VW:D
 

bumantara

Active Member
Joined
Nov 10, 2007
Messages
1,556
Reaction score
2
Points
25
vw dh tk jd.
skang dh camna tatau ar aku.
ko buat jer pasai proton buat usahasama ngan syarikat dr china
yg pakai jenama eurostar kt luar tp dalam proton
 

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
yg ak dgr..
ngn mmc(mitsubishi) balik..
 

roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,874
Reaction score
10
Points
25
a'aaa...aku pun dgr cam tu...yg syrkt china tuu...protn br nak join kan??? klu x silap aku laa...btui ker???

aku x tau sgt
 

roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,874
Reaction score
10
Points
25
vw dh tk jd.
skang dh camna tatau ar aku.
ko buat jer pasai proton buat usahasama ngan syarikat dr china
yg pakai jenama eurostar kt luar tp dalam proton
dia mmg dah lama ker atau cam ner??? baru nak joun ker??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register