BTC USD 61,606.4 Gold USD 1,767.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ask/Help Siapa tahu kat mana nak dapatkan sos ni?

Sponsored Post

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
7,075
Reaction score
683
Points
126
Nnt dh buat update gambar..
Bahan simple je tuh..
1631771510852.png


baru dapat wat arini..

percubaan pertama ni bole kata baru 70% je hampir sama..masih kene rnd lagi

guna sos ikan dan jus limau yg ni..

1631771679668.png
 

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
7,075
Reaction score
683
Points
126
70% tu maksudnya x ckup bahan ke ?
bahan semua cukup.. cuma tak tau la sos ikan dan limau lipis tu betul ke dak.. tu je yg den jumpa..

70% tu dia pnya rasa yg tak sampai .. tak samo dgn yg kat kedai tu.. :ROFLMAO:
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
16,790
Reaction score
6,368
Points
321
bahan semua cukup.. cuma tak tau la sos ikan dan limau lipis tu betul ke dak.. tu je yg den jumpa..

70% tu dia pnya rasa yg tak sampai .. tak samo dgn yg kat kedai tu.. :ROFLMAO:

Boss guna gula kabung ke ? Akan ada rasa beza gula perang vs gabung..

Nampla sos ada jenis nya..

Boleh cuba jenis tiparos atau cap sotong..

Aku pun x guna produk2 gini, sebab kurang minat..

Tp ramai orang cakap sedap.. 😅

Sesuai buat daging masak merah, tomyam, nasi goreng..

Ianya Penambah perisa..

Thailand mmg champion bab2 penambah perisa..


*gambar google..

IMG_20210916_183253.jpg

download1a6d0f40c600c13ae444215075a392f5.jpg
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register