Santai Siapa Sini Belum Tido..

Recommended Brokers


d_conan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 24, 2011
Messages
24,142
Reaction score
863
Points
161
aku xleh tido..

tu la, gatai sgt p minum wanda coffee.
 
Sponsored Post

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
41,793
Reaction score
1,537
Points
191
Dah ada kul 2 pagi tadi.

Aku tido kul 10pm...tapi dek kerana risau pasal air...payah nak lelap.


Asik terjaga jer.

Kejap² gi check air dah ada ke lum.

aik, xde lg? umah aku dh ada
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
41,793
Reaction score
1,537
Points
191
Tengok orang gak.

Ada yang minum kopi malam² tapi leh tido gak.

Pelik.


Aku biasa minum kopi pagi jer.


aku xleh tido..

tu la, gatai sgt p minum wanda coffee.
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
7,941
Reaction score
292
Points
86
aku tak tido sbb angkut air 200 liter @ 8 tong x 25liter..
pastu pegi dobi lyn diri washer/dryer..
 

gimau

Active+ Member
Joined
Oct 13, 2011
Messages
3,264
Reaction score
275
Points
41
Baru balik bertugas.. lepas mandi layan CG sblm tido..
 

Oalev

Fun Poster
Joined
Jan 20, 2018
Messages
332
Reaction score
25
Points
20
Aku tidur awal tadi,tapi terjaga dengo kereta motor masih lagi merempit kat JB.

Solat Isya' terus tahajud dgn witir sekali.

Pemandangan aku luar hotel,laut Selat Tebrau...kereta lagi banyak dari KL...giler banyak siap jammed...
hujung2 minggu, memng bnyk org s'pore ke m'sia..
 

Oalev

Fun Poster
Joined
Jan 20, 2018
Messages
332
Reaction score
25
Points
20
Tengok orang gak.

Ada yang minum kopi malam² tapi leh tido gak.

Pelik.


Aku biasa minum kopi pagi jer.
ayat ni betul. my dad raja nescafe.. siang ke mmlm ke tpi lena je tido. klu sy, confirm dh xbolh tido
 

jaws_am

Super Active Member
Joined
May 29, 2008
Messages
9,994
Reaction score
1,444
Points
141
Ramai x warga cg yg belum tido skrg ni? tgh bt apa ye tu? layan movie kot malam2. bg yg belum tido tu, cer kongsi sikit apa yg korang tgh bt skrg ni. i tgh fikir idea nk design.
design apa TT ?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register