BTC USD 58,572.8 Gold USD 1,796.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Siapa Setuju Pakatan Rakyat Terus Menerajui Selangor Untuk PRU Akan Datang ?

Siapa Setuju Pakatan Rakyat Terus Menerajui Selangor Untuk PRU Akan Datang ?


  • Total voters
    0

habiburrahman

Super Active Member
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
194
Points
78
Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera.

Bil air aku dulu masa zaman Khir Toyo, Rm30 - RM40 sebulan.
Bila masuk zaman Khalid Ibrahim, RM16 - RM23.
Terbukti la..

So siapa setuju ? :)paid
 
Sponsored Post

wa_Nabe

Fun Poster
Joined
May 12, 2010
Messages
329
Reaction score
18
Points
15
buat poll sekali la tt...
pada aku bukan pasal air je bnyak sebab untuk pr terus memerintah selangor....
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
bayar murah buat apa....

duit banyak2 buat apa nak simpan....

gunakan duit2 kita yang banyak nih utk bayar yang mahal2....

pilihlah parti yang akan menaikkan harga semua barangan keperluann.....
 

haudli

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
bayar murah buat apa....

duit banyak2 buat apa nak simpan....

gunakan duit2 kita yang banyak nih utk bayar yang mahal2....

pilihlah parti yang akan menaikkan harga semua barangan keperluann.....

setuju ngan ayat ni,,ape gune kroni kalau kite x dulukan..
 

isz_shinigami

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2010
Messages
8,869
Reaction score
56
Points
80
ape la pkr ni...tlg rakyat jek kje...aku xstuju!(aku da vote stuju..hihi)
 

haudli

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
ape la pkr ni...tlg rakyat jek kje...aku xstuju!(aku da vote stuju..hihi)

itu lah masalahnye..sepatutnye utk jadi kerajaan berjaya..rakyat patut ditindas habis habisan..kekayaan negara jgn dibiarkan tersimpan lama.:)):))
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
setuju ngan ayat ni,,ape gune kroni kalau kite x dulukan..

itu dia, rakyat Johor sudah bersuara....

contohilah seperti rakyat Johor, pembangkang tak ade suara kat sana...:eek:

barang pun mahal2, itu yang kita mahu.......:eek:
 

PinguSpy

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,141
Reaction score
114
Points
73
sapa yg ckp x setuju tu kompom minat encik toyol/penyamun jadi MB ..
syabas bete! anda mebuat pilihan yg bijak!
 

haudli

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
itu dia, rakyat Johor sudah bersuara....

contohilah seperti rakyat Johor, pembangkang tak ade suara kat sana...:eek:

barang pun mahal2, itu yang kita mahu.......:eek:

sedih bile terbaca hutang negeri johor xde nampak gaya nak susut..#:-S
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register