Siapa ..Sekolah Anak Dia Masih Pakai Papan Hijau atau Hitam..

CG Sponsors




norizm72

Fun Poster
Joined
Jan 25, 2008
Messages
447
Reaction score
0
Points
10
Sapa sekolah anak-anak dia masih pakai papan hijau atau hitam, pastu tulis dah tentu kena pakai kapur-la.. Apa kata kita semua panjangkan senarai ni lepas tu kita mintak kementerian tukar la semua papan hijau tu.. Pihak sekolah pun heran gak aku tak bagi input ke kementerian ke mintak tukar.. Kesian cikgu2 dan anak2 yg ada penyakit semput dan seangkatan dengannya.. Camne-la nak masuk dalam senarai sekolah Top10, kalau kemudahan camni pun masih ditakuk lama. Dalam senarai sekolah anak aku dulu,
1) Sekolah Kebangsaan Bukit Beruntung
 
Sponsored Post

eiriz

Fun Poster
Joined
Jan 12, 2010
Messages
382
Reaction score
69
Points
20
huhu papan hitam? lama xtgk..
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
Sapa sekolah anak-anak dia masih pakai papan hijau atau hitam, pastu tulis dah tentu kena pakai kapur-la.. Apa kata kita semua panjangkan senarai ni lepas tu kita mintak kementerian tukar la semua papan hijau tu.. Pihak sekolah pun heran gak aku tak bagi input ke kementerian ke mintak tukar.. Kesian cikgu2 dan anak2 yg ada penyakit semput dan seangkatan dengannya.. Camne-la nak masuk dalam senarai sekolah Top10, kalau kemudahan camni pun masih ditakuk lama. Dalam senarai sekolah anak aku dulu,
1) Sekolah Kebangsaan Bukit Beruntung
sek aku masih guna papan zaman jepun tu...:((

tension wooo.....aku ni cikgu....selalu kena gi klinik mintak vitamin c supaya antibody kuat sket....aku batuk manjang....dah la memang alahan habuk...but no choice....nak kena gak conteng papan hitam tu time bg explanation

sek aku kategori sek yg cantik...dr luar mcm kolej....baru dibina tahun 2003.....tp..ntah knp....takde whiteboard....:((

mmg takde peruntukan utk tukar tu rasanya....kalau nak tukar gak, kena guna tabung PIBG....agaknya
 

pokding

Active Member
Joined
Sep 26, 2009
Messages
2,416
Reaction score
20
Points
25
kalau kat kelantan, kebanyakkan sekolah masih pakai papan hijau. aku sendiripon x guna papan hijau ni. lebih suka guna lcd screen dan papan putih yg ada kat sesetengah bilik d sekolah.
 

hazirah

Super Active Member
Joined
Jan 9, 2009
Messages
6,907
Reaction score
100
Points
73
whitebord pun tensyen gak... dahla marker pen lg mhl dari kapur kekeke..

pastu bila lambat pdm mule la xnak tanggal, kne plak hari2 menyapu thinner..

dh hari2 lap ngan thinner, whitebord tu lama2 jd mengerutu dh, x licin dh...
5 minit menulis atas tu pun da tabley pdm haaaa...


<< pengalaman sms bertugas sbg pemadam whitebod ms tingkatan 5 dolu2 ... :">:">
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
anak aku tak skolah lagi.. baru 6 bulan :"> :">

bagus cadangan TT ni.. biar kementerian bukak mata diorang luas².. kat sarawak rasanya papan hijo tu la majoriti masih di pakai..
 

kawecool

Active Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,482
Reaction score
3
Points
25
Tukar je la papan putih tu..wat kertas kerja mintak duit dgn PIBG. Sekolah aku okey je PIBG bagi..
 

arif.arabianperfume

Fun Poster
Joined
Jul 15, 2009
Messages
280
Reaction score
0
Points
10
papan hijau..tingat zaman muda2 remaja dlu..sll dok conteng kutuk2 cekgu displin..hehe,,
 
Sponsored Post
Top
Log in Register