BTC USD 37,766.2 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Siapa masih belum divaksinasi Covid19? Pro + Anti vaksin komen sini.

Anda sudah divaksinasi?

  • Sudah. Saya tak percaya dengan rumours vaksin.

    Votes: 90 59.2%
  • Sudah. Kerana terpaksa untuk penuhi tuntutan undang-undang.

    Votes: 25 16.4%
  • Belum. Masih menunggu giliran.

    Votes: 13 8.6%
  • Belum. Saya tak mahu di vaksin atas faktor konspirasi akhir zaman.

    Votes: 8 5.3%
  • Belum. Saya tak mahu di vaksin atas faktor kesan sampingan jangka panjang.

    Votes: 18 11.8%
  • Belum. Saya tak mahu di vaksin sama sekali dan tak pernah divaksin langsung sebelum ini.

    Votes: 4 2.6%

  • Total voters
    152
Sponsored Post

suchizare

Freshie
Messages
10
Joined
Jun 23, 2021
Messages
10
Reaction score
3
Points
8
aku pulak percaya antibodi yang ALLAH cipta untuk manusia itulah yang terbaik,antibodi ciptaan manusia ini hanya akan merosak antibodi ciptaan ALLAH. sudahnya bila dah ganti dgn antibodi ciptaan manusia ni terpaksa pulak doss ketiga lah keempatlah entah berapa lagi doss agaknya. alasannya konon antibodi doss itu dah kurang berkesan.akhirnya yang kaya puak jual doss. ALLAH dah bagi antibodi semulajadi untuk melawan penyakit gatal gatal nak ubah. Aku percaya dan yakin ALLAH cipta manusia ALLAH yang lebih mengetahui bukan manusia
 

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
52,500
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,500
Reaction score
1,793
Points
596
Saya dah berbulan vaksin

Sakit pun tak

Tak rasa apapun

Tue saya pelik ada kata sakit la itu la ini la

Serius lepas cucuk 2 vaksin tak rasa apapun
 

Attachments

  • Screenshot_20211019-170412_MySejahtera.jpg
    Screenshot_20211019-170412_MySejahtera.jpg
    230.1 KB · Views: 4

g-man

Super Active Member
gem
Messages
6,738
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,738
Reaction score
1,081
Points
151
Bergantung kpd badan juga, setakat ni alhamdulillah...yg takut nk ambil tu pada aku tak payah la nak hasut org lain supaya tak ambil juga, masing2 ade hak, tapi bila disekat perkara tertentu, janganlah melenting.....tak pasal2 doktor dipersalahkan..dibodohkan, walhal doktor ni banyak membantu para pesakit, maksud selain drpd penyakit covid, mcm org nk bersalin, kemalangan dan mcm2 lagi, komen emosi pd aku sedikit sebanyak menjurus kepada pemikiran yang ade block skit.
 

tidusz

Active Member
Messages
1,816
Joined
Dec 20, 2010
Messages
1,816
Reaction score
61
Points
40
alhamdulillah berkat izin Allah SWT, mkck aku yg ada penyakit 3 serangkai, moyang kitaorg yg umur 90 sembuh covid. 1 keluarga dh suntik sinovac. cm kesian kt anak buah umur 7 dan 8 thn agak teruk jugak demam dan batuk. yg lain 6 dewasa semua sembuh dh.
 

thehornbill

Fun Poster
Messages
471
Joined
Dec 31, 2020
Messages
471
Reaction score
135
Points
23
aku pulak percaya antibodi yang ALLAH cipta untuk manusia itulah yang terbaik,antibodi ciptaan manusia ini hanya akan merosak antibodi ciptaan ALLAH. sudahnya bila dah ganti dgn antibodi ciptaan manusia ni terpaksa pulak doss ketiga lah keempatlah entah berapa lagi doss agaknya. alasannya konon antibodi doss itu dah kurang berkesan.akhirnya yang kaya puak jual doss. ALLAH dah bagi antibodi semulajadi untuk melawan penyakit gatal gatal nak ubah. Aku percaya dan yakin ALLAH cipta manusia ALLAH yang lebih mengetahui bukan manusia

Salah faham tu. Vaksin cuma rangsang antibodi. Antibodi lepas cucuk vaksin masih ciptaan Allah. Vaksin macam penggalak antibodi. Antibodi dari badan, bukan dari suntikan.

Ni apa yang saya faham.
Lagi satu trend saya nampak, banyak antivaksin jadi pengunggang agama.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,495
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,495
Reaction score
17,855
Points
2,536
Awards
1
alhamdulillah berkat izin Allah SWT, mkck aku yg ada penyakit 3 serangkai, moyang kitaorg yg umur 90 sembuh covid. 1 keluarga dh suntik sinovac. cm kesian kt anak buah umur 7 dan 8 thn agak teruk jugak demam dan batuk. yg lain 6 dewasa semua sembuh dh.

Alhamdulillah
Masih diberi kesembuhan
 

barely

Fun Poster
Messages
453
Joined
Jan 5, 2008
Messages
453
Reaction score
0
Points
10
Ambik vaksin geng, sama-sama untuk kesejahteraan kita semua
 

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
52,500
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,500
Reaction score
1,793
Points
596
aku antivak.

vak ini semua mengarut, rancangan dajjal
Tak vaksin pun takpa

Tak payah keja duit berjuta

Yang keja kena vaksin

Sebab tak dak duit

Tak pi keja tak dak duit tak dak syuru la
 

cariemas100

Active Member
Messages
1,288
Joined
Oct 24, 2020
Messages
1,288
Reaction score
435
Points
41
malas la.

ini semua rancangan dajjal nak kuasai kita

kita kena yakin pada diri sendiri bos. covid ini semua pembohong ja

Ambik vaksin geng, sama-sama untuk kesejahteraan kita semua
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register