BTC USD 57,099.8 Gold USD 1,779.56
Time now: Jun 1, 12:00 AM

siapa lebih layak mentadbir negara????

siape lagi layak mentadbir negara??


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

awok!

Active Member
Messages
1,498
Joined
Dec 7, 2008
Messages
1,498
Reaction score
57
Points
30
BN

PKR

dua2 xboley harap


sape lebih layak???
patutkah kite sebagai rakyat malaysia .elakukan tunjuk perasaan secara besar2an seperti yg dilakukan oleh rakyat thailand utk menunjukkan rakyat lebih berkuasa???
 
Sponsored Post

zulco

Active+ Member
Messages
3,245
Joined
Jun 7, 2008
Messages
3,245
Reaction score
33
Points
40
erm.. bagi aku campuran antara BN(Pembangunan), PAS(Agama & Social) & PKR (Economy).
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
erm.. bagi aku campuran antara BN(Pembangunan), PAS(Agama & Social) & PKR (Economy).

Nanti jadi macam kat Parlimen Taiwan lah jawabnya
 

incoming

Active Member
Messages
1,017
Joined
Dec 2, 2008
Messages
1,017
Reaction score
2
Points
25
orang terkaya di malaysia lebih kaya dari ORANG TERKAYA JEPUN.
ORANG TERMISKIN DI MALAYSIA LEBIH MISKIN dari orang termiskin di jepun.

mana2 parti politik kena mengatasi masalah nie.
 

edagangnetwork

Active Member
Messages
2,097
Joined
Jun 25, 2008
Messages
2,097
Reaction score
15
Points
25
Biarlah mereka yg menang pilihan raya mentadbir Negara kerana itu adalah suara majority. Hakikatnya, tidak ada mana2 negara atau kerajaan boleh memenuhi tuntutan serta mendapat sokongan 100% dari rakyatnya.

Sama-sama lah kita bina dan memacu negara kita kearah yang lebih baik.
 

WnB

Super Active Member
Messages
9,356
Joined
Dec 30, 2007
Messages
9,356
Reaction score
484
Points
91
Pasal apa BN lawan PKR.. BN-gabungan parti2 politik... PKR - 1 jer parti politik tu......
 

Light

Banned
Messages
2,315
Joined
May 27, 2008
Messages
2,315
Reaction score
5
Points
25
Luar musim nih, xder apa yg nk dibncngkan...

dah la poll pn xbetul...
 

Doremon123

Junior Member
Messages
95
Joined
Dec 6, 2008
Messages
95
Reaction score
0
Points
6
makin lama makin serabut malaysia nie..
nk harapkn mane 1 pon dah xtau..
aduh..
yg penting parti yg majoriti ada org islam tu bergbung la sebaik2nya..
berebut kuasa sesama islam pn xelok jugak, sepakat kn lebih elok..
jgn asik menunding jari ....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register