Siapa Kat CG yang kerja di KWSP Jalan Raja Laut

CG Sponsors




tirani

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
2,639
Reaction score
3
Points
25
sapa kat sini yg keja kat kwsp jln raja laut..sila pm aku..ada hal aku nak bermsg ni..rahsia besar...hehe..:D
 
Sponsored Post

bujanglapok

Active+ Member
Joined
Aug 20, 2008
Messages
3,272
Reaction score
74
Points
30
sapa kat sini yg keja kat kwsp jln raja laut..sila pm aku..ada hal aku nak bermsg ni..rahsia besar...hehe..:D


aku tak keja sana
tapi selalu gi sana
tak boleh ke aku nak pm ko jugak:-??
 

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 15, 2009
Messages
27,496
Reaction score
115
Points
128
KWSP ni bukak bila eh??
kompeni aku tak penah bayar EPF ngan SOCSO dah setahun setengah dah. a
mcm ne nak buat aduan??
 

BoBu

Fun Poster
Joined
Oct 20, 2009
Messages
669
Reaction score
9
Points
15
call kwsp tanye dieorg mcm nk buat aduan..
ni no nya 03-89226000
 
Sponsored Post
Top
Log in Register