Siapa dj radio yang diminati?

CG Sponsors




AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,630
Reaction score
258
Points
91
Last edited:
Sponsored Post

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
isma halil.. :)cgrock
janji rock...
rrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeennnnnnnnttaaaaakkkkkkkkk:)
 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,630
Reaction score
258
Points
91
isma halil.. :)cgrock
janji rock...
rrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeennnnnnnnttaaaaakkkkkkkkk:)
aku punmasih menunggu bila dia ni nak muncul kembali....susah nak cari dj yang mantap macam dia ni..:)cgrock
 

zampendang

Fun Poster
Joined
Jul 15, 2008
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
ismahalill laa
mana dia menghilang laaa
tapi dia laser sikitt
\tu yg stesen x berani nak ambik
 

polong

Active+ Member
Joined
May 22, 2008
Messages
3,818
Reaction score
17
Points
25
KE..SY..KREEL..sinar fm..:)paid
 

polong

Active+ Member
Joined
May 22, 2008
Messages
3,818
Reaction score
17
Points
25
jamal jamalludin..suara romantis tu..:)paid
 

metaaura

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2007
Messages
6,737
Reaction score
3
Points
65
3. Isma Halil Hamzah ( tak tau kat mana sekarang, kalau dulu aku selalu dengar THR).

aku dia ni paling minat... :) masa dia start dari Radio Muzik, THR, pastu aku dengar dia jadi DJ kat radio melaka sambilan je.. gaji ciput... sian dia kann

aku suke dengar kisah seram hahaha....
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
Siapakah DJ radio yang warga CG diminati? :

aku lak memang aku suka mendengar celoteh mereka ni

1. Chuari Selamat (orang lama)
2. Dahlia Atan (orang lama)
3. Isma Halil Hamzah ( tak tau kat mana sekarang, kalau dulu aku selalu dengar THR).
4. Abby Fana (sinar FM)
5. Jamal Jamaludin (Sinar FM)

aku minat ismahalil ngan sorang lagi dj THR dulu....yg selalu segmen lagu hindustan tu,hindi power kot...apa ntah nama dia....masa study kat usm dulu...sesambil stay-up tu mmg bukak THR...

kalau pompuan....aku suka fara fauzana + abby fana

jamal jamaluddin tu....ntah knp skrg ni lebih ke jiwang plak....:D. kadang2 ada gak la aku sms hp si jamal ni kalau nak tujukan ucapan kat asben aku....:D
 

MrKacanG

Super Active Member
Joined
May 24, 2008
Messages
5,061
Reaction score
31
Points
70
aku minat ismahalil ngan sorang lagi dj THR dulu....yg selalu segmen lagu hindustan tu,hindi power kot...apa ntah nama dia....masa study kat usm dulu...sesambil stay-up tu mmg bukak THR...

kalau pompuan....aku suka fara fauzana + abby fana

jamal jamaluddin tu....ntah knp skrg ni lebih ke jiwang plak....:D. kadang2 ada gak la aku sms hp si jamal ni kalau nak tujukan ucapan kat asben aku....:D
tu Andy Hakim
 
Sponsored Post
Top
Log in Register