Siapa ada pengalaman hantar kereta buat inspection PUSPAKOM?

CG Sponsors




five_soul

Active+ Member
Platinum Member
Joined
May 9, 2008
Messages
2,595
Reaction score
15
Points
25
Assalamualaikum!

Aku ada nak kena antar kete aku gi PUSPAKOM sbb dh lebih setahun tak renew roadtax. Aku tak tau la leh lepas atau tak dgn inspection dia sbb aku tak tau apa yg dia akan cek. Kete aku, body standard, kete wira. Cuma lampu signal depan tak nyala n bumper depan jatuh sikit..aku ikat dgn dawai. Selain dr tu, semua standard.

Aku dah buka website PUSPAKOM tapi takde plak list benda2 yg dia akan cek. Ada sesapa kat sini ada pengalaman? Susah ke senang nak lepas inspection kalu takde modifikasi?

TQ!
 
Sponsored Post

sidang muda

Super Active Member
Joined
Jun 30, 2008
Messages
6,880
Reaction score
31
Points
70
Assalamualaikum!

Aku ada nak kena antar kete aku gi PUSPAKOM sbb dh lebih setahun tak renew roadtax. Aku tak tau la leh lepas atau tak dgn inspection dia sbb aku tak tau apa yg dia akan cek. Kete aku, body standard, kete wira. Cuma lampu signal depan tak nyala n bumper depan jatuh sikit..aku ikat dgn dawai. Selain dr tu, semua standard.

Aku dah buka website PUSPAKOM tapi takde plak list benda2 yg dia akan cek. Ada sesapa kat sini ada pengalaman? Susah ke senang nak lepas inspection kalu takde modifikasi?

TQ!



aku selalu buat puspakom
chek no engine, no chasis, lampu depan belakang signal kiri kanan
caermin tak retak,
kalu tak puspakom pun boleh , koutim la
4hari siap, bagi gran dgn pulus, nak pm aku, jgn ada saman lak
nanti susah nak renewal roadtax
 
Sponsored Post
Top
Log in Register