Shahrulezad: Mahu cerita salah laku rasuah kakitangan kerajaan

CG Sponsors




Sponsored Post

pinjamankereta2013

Fun Poster
Joined
Feb 8, 2013
Messages
796
Reaction score
123
Points
33
Pengakuan dari kekawan uniform sendiri...anggota penguatkuasa pon manusia gak
Satu reban makan
Pembahagian ikut rank

Ermmm
Itulah hakikat
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
9,046
Reaction score
1,714
Points
151
Bab rasuah ni memang susah la nak hapus

bukan sbb makan babi ke tak mkn babi ke
Atau Sbb org islam ke bukan islam

tp selagi manusia bernafsu
Mula2 memang terdesak
Tp lelama makin sedap, bole gila bayang worrr dpt tido dengan duit huhuh

mungkin bole samakan rasukkan rasuah ni mcm riba jg
1603547708313.jpeg


selagi nama nya manusia
selagi hidup & bernapsu

jgn ckp perdana menteri
Tok imam pun bole tergolek
Ini kan kita pula..
Bukan kita tak amalkan rasuah
Cuma belum kene tangkap aje heheh
 

ViperX

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,509
Reaction score
530
Points
71
tgk filem bollywood n tollywood lg best. selamba ceritakn rasuah dalam jabatan polis.

kihkihkih
 

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,129
Reaction score
583
Points
161
Yang muda muda baru kerja govt,diorang ni memang tak reti rasuah,masih lurus bendul lagi.:geek::geek:

ni yg tua tua ni,banyak commitment tak tentu hala,tu yg makin tak cukup.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register