BTC USD 34,159.8 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[[SETTLED]] Sape nak jual yamaha lc 135???

decalXsia

Super Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
SETTLED..AKU SUDAH BELI YAMAHA LC BARU..:)
mod leh padam tred ni..

aslmkm rakyat cg sume..:)
saya mncari yamaha lc 135 used.
rege: 3k n kbawah die pnye mke. hrge btol klo bleh area 5k-5500.
lokasi: area KL

klo ok insyaAllah januari 2009 angkt.
leh pm sye or sms ke 0132317546

HARAP ANDA SUME DAPAT MEMBANTU
:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

adioz88

Super Active Member
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
11
Points
65
bukan tak ada orang
harga RM4k ke bawah tu tak ada orang nak jual.
Lagenda boleh la dapat price range tu.
Dan juga 125z

LC 135 terpakai pun price range RM5k ke atas
 

amazinggold88

CG Top Poster Club
Joined
Nov 1, 2008
Messages
44,759
Reaction score
208
Points
123
bukan tak ada orang
harga RM4k ke bawah tu tak ada orang nak jual.
Lagenda boleh la dapat price range tu.
Dan juga 125z

LC 135 terpakai pun price range RM5k ke atas


btl2 :)cgrock:)cgrock
 

decalXsia

Super Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
dlu kt cg ni pnh ade org jual 4k..
krenye ade la 2..
klo xleh dpat rege 2 pun hangpa bgla sggestion..
jgn dok kmplain jer..
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
dlu kt cg ni pnh ade org jual 4k..
krenye ade la 2..
klo xleh dpat rege 2 pun hangpa bgla sggestion..
jgn dok kmplain jer..

:)):))mmg btol ape yg org len cakap...skrg kalo LC 2nd pon macam payah nak dpt 4k...papepon cube try kat sini


www.malaysianbikers.com
 

anoone

Legendary Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
12,410
Reaction score
60
Points
120
susah nak dapat rege tuh bro...uhuhuhuhu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register