SETEMPAT: Derita Norman

CG Sponsors




Cuppy Cakes

Legendary Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
12,140
Reaction score
35
Points
120
KUALA LUMPUR: “Saya tempuh hari ini seperti hendak menjalani hukuman mati...sebak dan rasa terawang-awang ketika melafazkan cerai kepada Abby,” kata Normam Hakim, mengulas perceraiannya dengan Abby Abadi, semalam.

Menurut Norman, walaupun pahit, dia menerima perpisahan itu dengan hati terbuka.

cet, mase tgh sedap dgn memey xde plk dia nak pk anak bini..:(scam:(scam
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
pelakon terbaik abad ini..

pelakon kedua terbaik,aidil zafuan..

hahahahaha
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
hahah..ko pon post gak...huhu
 

apit0

Active+ Member
Joined
May 12, 2008
Messages
2,999
Reaction score
0
Points
20
dah jadi bahan lawak perceraian dia nih....huhu
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
ermmm..tau pun sedih...dah 2x ko lafazkan cerai kat bini..tak serik2...
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
pelakon terbaik semesta ini
 

vedder9

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 25, 2006
Messages
15,350
Reaction score
123
Points
123
Pendapat aku sebagai lelaki & juga suami...

1. Mmg berat bagi Norman melafazkan talak, w/pun playboy tapi aku rasa dia tetap sayangkan Abby.

2. Kes Memey...Norman sebenarnya ingin berpoligami :)
 

Dzil77

Active Member
Joined
Dec 7, 2007
Messages
1,908
Reaction score
1
Points
20
Ala dia belakon ajer tuh!!...:-?
 

WMComm

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
2x bukan 1x dia lafazkan cerai.pertama kali ok la nak rujuk,kedua kali ni selamat jalan romeo la norman.tunggu je la bekas isteri hang tu jadi datin x lama lagi.apa lagi dato`,mai la ejas. :)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register