BTC USD 62,302.6 Gold USD 1,764.35
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sesiapa yang ingin belajar untuk membuat putu piring

peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
salam semua..
ayah saya ingin mengadakan kelas untuk membuat putu piring..
harga kelas dan yuran yang berpatutan akan dikenakan untuk belajar cara2 membuat putu piting dari mula sampai masak. semua akan diajar...

Lokasi:Besut, Terengganu

Sekiranya ade terdapat peserta yang ingin belajar melebihi 5org dan keatas, ayah saya boleh adakan kelas di Sepang @ nilai..saya kerja di sepang

untuk pertanyaan sila
SMS/Call/Email 017-9211219
semua akan dijawab...

putupiring.jpg

By peja510 at 2010-11-07
putupiring4.jpg

By peja510 at 2010-11-07
14862981b55b7810c2.jpg

By peja510 at 2010-11-07
 
Last edited:
Sponsored Post

peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
mari sesiap yang berminat utnuk berniaga dipasar malam
 

alif12

Active Member
Joined
May 10, 2010
Messages
2,119
Reaction score
2
Points
25
Laku jual bnda ni.kalu di kelantan time2 musim hujan..fuh!!
 

ammar5

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2006
Messages
6,511
Reaction score
14
Points
65
wah my favotite nie.............:(:)((
 

zanuar

Banned
Joined
Oct 14, 2009
Messages
4,911
Reaction score
114
Points
33
ilmu yng mantap..pm saya detail kos ni..nak belajar untuk tambah ilmu..mana nak tau kot kot x kerja nanti boleh jual putu piring..
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
Laku jual bnda ni.kalu di kelantan time2 musim hujan..fuh!!

di kelantan tu namanya PUTU HALBA....bukan putu piring....:D

asas pembuatan nya sama....cuma bahan je lain...

TT...akak tahu cara nak masak putu piring ni...cuma nak tahu bahan dia tu je...:D. kalau putu halba di kelantan, asasnya guna ubi kayu yg diparut + dibuang air nya....

putu piring guna tepung beras ek?
 

peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
insyi©;7791796 said:
di kelantan tu namanya PUTU HALBA....bukan putu piring....:D

asas pembuatan nya sama....cuma bahan je lain...

TT...akak tahu cara nak masak putu piring ni...cuma nak tahu bahan dia tu je...:D. kalau putu halba di kelantan, asasnya guna ubi kayu yg diparut + dibuang air nya....

putu piring guna tepung beras ek?

bahan dia saya pun xpasti la kak..saya cuma tolong kukus dan ayak jer..haha..org laki masuk dapur xpandai sangat...:D

sama je putu piring dan halba...cuma halba tambah halba jer..hehe
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
nasib baik ler jauh,,
kalo dekat nk gak join..
 

peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
dulu kalu ramai ke xramai ke buat kat kg je..
skang sebab saya dah keje kat sini, jadi di offerkan ke sini jugak..
tapi kena dalam 5org la ayah saya kata..
kira sekali jalan serentak..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register