sesape tau pasal etika emas???/

CG Sponsors




mr_kenji

Active Member
Joined
Jan 7, 2008
Messages
1,210
Reaction score
1
Points
25
aku nak tau pasal etika emas..sesapa tau....?
atau pena mask?:D
 
Sponsored Post

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
naperkebende tue?
 

mohd herman

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,194
Reaction score
22
Points
65
saya tau lah sikit2...
tapi nak citer lebih2 tak reti sgtlah...
sbb masa kawan saya citer ari tuh, saya tak amik port sgt...
yg pasti beli emas seketul tuh, pastu gadai balik kat bank rakyat kot kalo tak silap...
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
saya tau lah sikit2...
tapi nak citer lebih2 tak reti sgtlah...
sbb masa kawan saya citer ari tuh, saya tak amik port sgt...
yg pasti beli emas seketul tuh, pastu gadai balik kat bank rakyat kot kalo tak silap...
banking sector ke tue?
story lagi.......
 

mohd herman

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,194
Reaction score
22
Points
65
banking sector ke tue?
story lagi.......
bukan Bro...
dia ada syarikat jugak...
nak citer lebih2 pun xretilah Bro...
takut salah fakta pulak...
tapi adalah kira2 yg dia tulis...
nnti saya check...harga seketul emas tu pun belas2 ribu gak kalo tak silap...tapi dia cakap boleh wat loan dgn bank rakyat.
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
bukan Bro...
dia ada syarikat jugak...
nak citer lebih2 pun xretilah Bro...
takut salah fakta pulak...
tapi adalah kira2 yg dia tulis...
nnti saya check...harga seketul emas tu pun belas2 ribu gak kalo tak silap...tapi dia cakap boleh wat loan dgn bank rakyat.
err.........emas yg betul2 emas tue ker?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register