BTC USD 49,497.4 Gold USD 1,826.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

sering keluar darah dalam hidung!!

haqi1611

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
3,920
Reaction score
18
Points
25
nk kata penyakit pon..
ntah la....
tapi dari aku kecik hgg
skrg ni...
asyik kluaq darah ja dalam hidung....
org kata sbb panas....
tapi bila hari ujan pon sama ja.....


klu da yg sma spisis ngan aku
leh ar kongsi...
or yg nk bg petua kew....!!


~X(~X(~X(
 
Last edited:
Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
dulu masa sy kecik, sy penah kena....

pastu nenek saya sumbat lubang idong sy dgn daun sirih....:">:">:">
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
huwaaa...penah kena skali mase tadika...:((
 

blue.frosty

Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
2,045
Reaction score
1
Points
25
mak aku slalu suruh letak daun sirih sumbat kat idung tu :D
 

haqi1611

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
3,920
Reaction score
18
Points
25
lagi.......
sumbat daun sirih....
aku dh prnh try...
x mau nya....
jd lg da ar....
 

zurin

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
224
Reaction score
2
Points
15
masa sekolah agama dulu darah keluar kat hidung.
berjurai jurai darah kena kat baju putih.
Kalau tak ada daun sirih, daun ubi pon boleh, janji hidung tu disumbat.
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
slalu gak kne mase kecik2 dlu...pastu parents bwk g jmpe pakar...trus ilang..alhamdulillah...sampai skang xpenah kuar darah kat idung lagi....
 

blue.frosty

Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
2,045
Reaction score
1
Points
25
dulu doktor penah kata kalau hidung berdarah jgn baring sbb nanti darah tu masuk ke tekak then kalau muntah kuar darah.....so lepas tu bila hidung berdarah aku tunduk je then kalau takde daun sirih aku letak kunci kat idung :))........sebab kunci kan sejuk
 

haqi1611

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
3,920
Reaction score
18
Points
25
dulu doktor penah kata kalau hidung berdarah jgn baring sbb nanti darah tu masuk ke tekak then kalau muntah kuar darah.....so lepas tu bila hidung berdarah aku tunduk je then kalau takde daun sirih aku letak kunci kat idung :))........sebab kunci kan sejuk

byk ar ar ko punya kunci....!
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register