BTC USD 20,391.8 Gold USD 1,819.53
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Serangan waktu subuh di Selangor??? Misi Ditunda, Jom Lihat Tarikh Baru!!!

Status
Not open for further replies.

mynes

Active Member
Messages
1,604
Joined
Dec 22, 2008
Messages
1,604
Reaction score
88
Points
30
Serangan Waktu Subuh...

lambangselangor.jpg


Nasi sudah menjadi bubur...

Cempedak sudah menjadi nangka...

Perhatian kepada semua Rakyat Selangor, tidak kira apa mazhab politik. Saya sampaikan pesanan ini awal-awal agar tiada yang terkejut atau terkena serangan jantung jika menerima berita dibawah ini.

Keadaan kerajaan yang memerintah Selangor sekarang ibarat telur di hujung tanduk. Amat sukar untuk diselamatkan lagi. Ibarat dua pepatah diatas.

Pesanan kepada Rakyat Selangor sekalian...

Jangan terkejut jika anda bangun bersahur , Kerajaan Negeri Selangor telah bertukar tangan atau DUN telah dibubarkan.

Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari.

Kepada geng Selangor Bangkit, marilah sama-sama kita ucapkan terima kasih kepada Azmin Ali.

Alhamdulilah , misi Team Selangor Bangkit menghampiri kejayaan.

Sayonara PKR, PAS, DAP...



LINK >>>>>>

=======================================================

dah makin kencang khabar nie.... aku post je. malas nak komen. JUST WAIT & SEE!!!
 
Last edited:
Sponsored Post

mynes

Active Member
Messages
1,604
Joined
Dec 22, 2008
Messages
1,604
Reaction score
88
Points
30
SMS dari rakan PKR

UNTUK SEBARAN SEGERA !

TRAGEDI PERAK AKAN BERULANG DI SELANGOR ! Marilah kita sama2 berdoa agar kerajaan rakyat pimpinan ts khalid kekal memerintah slgr.Sumber dari pejabat DSAI mengatakan 11 adun PR akan keluar parti dan akan jadi adun bebas. 5 pas,3 pkr dan 3 dap. Ini semua kerja jahat BN. Jika tiada pilihan ts khalid akan mengadap sultan hari selasa ini utk mohon bubarkan dun. Semua cabang dan ranting diminta bersedia utk gerakan jentera p/raya.. Sama2 kita pertahankan kerajaan rakyat selangor drp terus menjadi mangsa politik jahat BN.




Sebenarnya Pisau sedikit pun tidak terkejut,sepatutnya di bubarkan dah lama,sebelum adun adun Umno di gantung, Untuk pengetahuan pembaca,tujuan Adun adun umno di gantung oleh speaker dun,puncanya mereka sudah melihat kerajaan pakatan haram sudah tidak dapat bertahan lama,akibat tindakan lacuran politik oleh pkr dan dap.Mereka tidak mahu melihat kerajaan selangor berpindah tangan sepertimana berlakunya di Perak.

Maka hari ni sudah terjawab,kita nantikan berita selanjutnya pada Selasa ini sama ada dibubarkan atau tidak.


update:
hal ini di tambah dengan kelemahan MB Khalid gagap yang gagal menangani beberapa isu sensitif malah beliau juga disingkirkan kedudukannya sebagai ketua cabang(bahagian) Kuala Selangor.Kerajaan MB Gagap ini jugak menyebabkan kerajaan negeri mengalami masaalah kewangan sehingga MB Khalid Gagap menyarankan agar mengunakan wang baitumal.Isu beer jugak menjadi faktor kelemahan kerajaan pakatan haram ini hingga menimbulkan kemarahan umat islam selangor.


LINK >>>>>>

========================================================
 

abahmu

Legendary Member
gem
Messages
17,952
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
126
Points
123
kuat jgk tuan punya blog tu berangan...spesis 16 september je ni :))
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Messages
7,437
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
aku owang selangor...:D

berjuag demi selangor ku!!!!
 

mohd herman

Super Active Member
Messages
5,194
Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,194
Reaction score
22
Points
65
lerrr...terkejut nyerr....:D:D
 

aKuLaH

Active+ Member
Messages
2,649
Joined
Jan 13, 2008
Messages
2,649
Reaction score
5
Points
30
Awards
1
nak rampas kuasa secara haram mcm kat perak tu ker?... aku x heran la klu BN guna taktik tu...
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,111
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
218
Points
123
zero je content thread nih......

 

GamezStar

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,435
Joined
Jul 1, 2008
Messages
38,435
Reaction score
3,405
Points
261
Awards
1
bikin onar je..... hahaha .. terkejut2 terkejut2 terkejut2 terkejut2
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post

Top
Log in Register