sepak takraw

CG Sponsors




iswaraburuk

Legendary Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
10,535
Reaction score
73
Points
120
malaysia kalah 2-0 acara sepak takraw berpasukan dengan pasukan thailand...:(
 
Sponsored Post

sonOFjawa

Active Member
Joined
Mar 2, 2008
Messages
2,355
Reaction score
24
Points
25
mula2 je nmpk ganas, pastu.......ermmmmm.........
cpt pancit kot........
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
banyak sgt thread,,,,hehehee
 

-RIZUAN-

CG Top Poster Club
Joined
Mar 5, 2008
Messages
20,958
Reaction score
639
Points
161
banyak sgt thread,,,,hehehee
sori bro anuar...off topic jap,

adakah avatar tuan ni dicedok dr Fb dan mmg bdk local...sbb rasanyer sebijik mcm member sekerja ni..:)
 

AHA

Fun Poster
Joined
Jun 19, 2010
Messages
905
Reaction score
372
Points
31
cpt pancit kot...kekuatan mental tk da. Training2 utk mental strength patut diutamakan.
 

-RIZUAN-

CG Top Poster Club
Joined
Mar 5, 2008
Messages
20,958
Reaction score
639
Points
161
tu yg ty dulu tu...ni amik mn...sbb familiar sesangat muka ngan gbr ni...rs mmbr ada snap gbr ni ltk kat fb dia...muda lg bdknyer...single pulok...cutting saloma...adessss
 

strash_x

Active Member
Joined
Feb 14, 2006
Messages
2,005
Reaction score
4
Points
25
sori bro anuar...off topic jap,

adakah avatar tuan ni dicedok dr Fb dan mmg bdk local...sbb rasanyer sebijik mcm member sekerja ni..:)
Nak No Tel dia~ hehe

Anyway, thailand punya servis kuda terbaik oo~ Takleh kalah. Kene buat percaturan lagi~
 

iswaraburuk

Legendary Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
10,535
Reaction score
73
Points
120
Anyway, thailand punya servis kuda terbaik oo~ Takleh kalah. Kene buat percaturan lagi~
yang ni aku setuju...tp knp malaysia takboleh buat lebih daripada itu atau paling tidak pun sama mcm siam punya
 
Sponsored Post
Top
Log in Register