Seorang Perempuan bermimpi tentang AKHIR ZAMAN yang sangat dekat

CG Sponsors




syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,805
Reaction score
2,306
Points
151
aku tak tengok lagi video dia.....tapi aku tak berapa caya kalau ada org boleh teka kiamat tu bila....
sebab kiamat ni adalah rahsia ALLAH....ALLAH sahaja yg tahu bila kiamat akan tiba....

yg kita boleh ckp, kiamat dh dekat...tu je lah....tapi dekat tu maksudnya berapa tahun lagi???? mungkin 400 tahun lg...mungkin 1000 tahun lg.... waktu tu kita pun dah takde dh....

tapi apa2 pun, biar aku layan dulu video akak ni.....
nanti aku komen lagi....
 
Sponsored Post

ikhlaskanhati

Fun Poster
Joined
Jan 31, 2016
Messages
262
Reaction score
87
Points
30
Betul tuan...tak salah kita bersedia...Kita ambil yang baik untuk kita jadikan ibrah untuk banyakkan amalan bagi menghadapi hari akhirat....Subhanallah
Mengikut apa yg saya baca selama ni melalui kajian ramai orang, perang akhir zaman mula berlaku sekitar tahun 2023...sama macam apa yg akak tu mimpi..iaitu lebih kurang 2-3 tahun dari sekarang..betul atau tidak wallahua'lam...sama2lah kita bersedia
 
Sponsored Post
Top
Log in Register