senarai biskut raya milik cayanun made in china repacking

CG Sponsors




mrvx

Super Active Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
9,821
Reaction score
463
Points
81
Pukul rata nmpk bang. Dua negara tu ramai islam tu.. berjuta kena fitnah. mcm mane cara nk mintak maaf kt sorang2 tu? Bulan puasa ni elok buat yg baik2 je
dengarnya umat Islam fi China dilarang berpuasa, akan tangkap dan diseksa jika berpuasa juga
 
Sponsored Post

im755

Super Active Member
Joined
Apr 27, 2006
Messages
5,046
Reaction score
85
Points
70
kenapa. ada masalah ker dgn bizcuit dari china?
sebab tengok ada jer halal jakim.

lagi satu mesia kan visi labur ke china. entah la.
sebab sekrng kalau beli pun. beli dekat member yg homemade. memang la mahal tp. bukan kilang
 
Sponsored Post
Top
Log in Register