Sempat larikan kereta mewah 25 minit

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
IPOH: Seorang ahli perniagaan berusia 22 tahun yang baru saja kehilangan kereta mewah BMW 7 Siri bernilai lebih RM700,000 di depan rumahnya mampu menarik nafas lega apabila keretanya ditemui semula dalam tempoh kira-kira 25 minit selepas dilarikan seorang lelaki.
Dalam kejadian jam 5.30 petang semalam, lelaki itu yang baru tiba di rumahnya tergamam apabila keretanya dilarikan ketika dia baru memasuki rumahnya seketika sebelum bercadang untuk keluar semula.


Lelaki itu dipercayai meninggalkan kereta mewahnya tanpa dikunci di luar rumah dan dalam keadaan enjin masih hidup.


Bagaimanapun, dia tidak menyangka tindakannya itu menyebabkan keretanya mudah dilarikan dan difahamkan suspek bersama rakannya sudah mengekori kenderaannya dengan menunggang motosikal.


Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Azisman Alias, berkata tindakan pantas mangsa menghubungi polis melalui panggilan kecemasan membolehkan anggota polis peronda menghalang kereta mewahnya daripada dilarikan seorang lelaki dalam tempoh 25 minit.
 
Sponsored Post

LORDZ666

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2007
Messages
3,672
Reaction score
5
Points
25
kau yang cari pasal.mmg lauk la.......
 

katsumoto

Active Member
Joined
Oct 21, 2006
Messages
1,783
Reaction score
38
Points
30
perghhh hebat umur baru 22 tahun dah pakai 7 series... aku time umur 22, keje pun lum lagi
 

MaMaRiSsA

Active Member
Joined
May 23, 2009
Messages
1,953
Reaction score
4
Points
25
wahhh best gile mude2 dah pakai 7 siris..

seb bek dpt balek..
 

sarialong

Active+ Member
Joined
Apr 2, 2009
Messages
3,116
Reaction score
1
Points
25
dapat aa merasa drive kete mewah skejap..
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,523
Reaction score
65
Points
120
kesian, tak sampai sejam bawa kereta mewah...

remaja tu buat apa eh.
 

zinedine

Banned
Joined
Jan 11, 2007
Messages
5,741
Reaction score
22
Points
65
Nama je ahli perniagaan, kaya tapi otak bo*oh macam keldai. Tinggalkan keta dlm keadaan enjin masih hidup macam tu kan keje orang bo*oh tu.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register