Sembilan maut, 19 cedera dalam kemalangan bas ekxpres

CG Sponsors




notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
MUAR: Sembilan orang terdiri daripada lima wanita dan empat lelaki terbunuh, manakala 19 orang lagi cedera apabila sebuah bas ekspres terbalik di Kilometer 146, Lebuhraya Utara Selatan berhampiran Tangkak di sini awal pagi ini.

Bagaimanapun, kesemua identiti penumpang bas ekspres yang dalam perjalanan dari Ipoh ke Johor Baharu, itu masih belum dikenal pasti.

Ketua Polis Daerah Muar Asisten Komisioner Nasir Mohd Ali berkata kemalangan itu berlaku pada kira-kira jam 2 pagi ketika bas yang membawa 28 penumpang termasuk pemandu dan pemandu kedua.

Pemandu dan pemandu kedua adalah di antara mereka yang cedera, katanya.


p/s : Buat drift ke bas nie?? :-?:-?:-?
 
Sponsored Post

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Aku ingat, lepas ni, bas ni tak boleh berada di lebuhraya waktu pagi2. Selalu kemalangan kereta/bas/lori berlaku antara 12mlm-6pagi.
 

kambing gurun

Active+ Member
Joined
Mar 23, 2008
Messages
3,252
Reaction score
1
Points
25
Alaaaah, mcm2 dah buat.. Camtu gak... Tiap2 tahun skrip yg sama gak...
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Atau pun aku cadangkan, jangan lagi naik bas waktu malam. Naik waktu siang je.
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
takziah buat kelurga yang meninggal dunia....Al-Fatihah...
 

SOUL86F

Legendary Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,969
Reaction score
115
Points
123
hurmm mcm2 cara dah buat ek...dah smpai masa...ermmm pasni suh plaza tol sediakan kopi lak la kat pemandu2 time mlm2 :D
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
aku dah tak tahu nak cadang apa lagi!!!!!!!!
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,882
Reaction score
8,266
Points
716
Aku ingat, lepas ni, bas ni tak boleh berada di lebuhraya waktu pagi2. Selalu kemalangan kereta/bas/lori berlaku antara 12mlm-6pagi.
awat plak tak boleh :-?
bukan kah lagi jimat
dapat tol 10% diskaun..... :)paid ;) :">

al-fatihah wat si mangsa :(
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
awat plak tak boleh :-?
bukan kah lagi jimat
dapat tol 10% diskaun.....:)paid ;) :">

al-fatihah wat si mangsa :(
Ada ke dia org ni gi perkenalkan diskaun tol waktu malam!

Dah tentu drebar bas ngantuk! I-)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register