Semakan Status Bantuan Prihatin 2.0 Boleh Dibuat Bermula Hari Ini

CG Sponsors




mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
10,449
Reaction score
601
Points
171
BANK BUKAN RAKYAT blm masuk lah...
 
Sponsored Post

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
7,669
Reaction score
256
Points
91
cek m2u xde masuk2 lgpun...kwn2 lain bank selain m2u ni smua dah masuk...ade yg 21hb lg dah masuk
 

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
7,669
Reaction score
256
Points
91
Status Permohonan
TIDAK LAYAK !
Alasan Tidak Layak
Tidak layak kerana pemohon/pasangan mempunyai syarikat berdasarkan data agensi, pemohon/pasangan boleh memohon Geran Khas Prihatin melalui https://gkp.hasil.gov.my/ jika berkelayakan

SSM da mati 3 tahun pun masih tak layak dpt..

bukan pernah buat ape pun dgn SSM tu, sekadar register je...
kedai, account bank ape semua xde...

ade kes kawan ade gak ssm, pun xpernah buka kedai or buka acc bank..
tapi dapat lak BPN BSH semua tu...

ni kalau nak apply GKP pun tak layak sbb da xde bisnes...:cry:
kne g ssm balik tu utk matikan acc ssm yg ade tu..dia de form utk batal lesen ssm tu..sy pun dulu dah mati pun ssm tu pastu xde renew pun...tp ade org suruh g batalkan kt ssm...tu yg buat.
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,143
Reaction score
950
Points
121
Ramai gk kwn bank rimau xmsk2
 

faeyzul

Active Member
Joined
Feb 2, 2010
Messages
2,127
Reaction score
116
Points
43
slalu bank rimau ni cpat je, pelik lak ni antara yg lambat...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register