BTC USD 49,079.7 Gold USD 1,783.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Semak Diri : Sifat Lelaki Berdasarkan Rambut

donat88

Active Member
Messages
1,707
Joined
Mar 5, 2008
Messages
1,707
Reaction score
33
Points
30
Betul ke...mari kita check sama-sama

1) RAMBUT LURUS
- bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu,dan berpotensi dalam bidang kesenian.

2) RAMBUT KERINTING TEBAL
- kurang bijak, degil, cenburu kuat, romantik, banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung,

3) RAMBUT KERENTING NEGRO
- bijak, ego, cemburu buta, romantik , memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah

4) RAMBUT IKAL MAYANG
- bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaaf kan seseorang dengan kesilapan lalu.

5) RAMBUT HALUS/LEMBUT
- bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh.

6) RAMBUT SIKIT
- bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang,ego, dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.

7) RAMBUT PERANG
- kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.

8)RAMBUT TEBAL
- bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.

9) RAMBUT KUSUT
- sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa pertolongan.

10) RAMBUT BERUBAN
-kurang bijak, suka termenung, sosial sikit, berfikiran terbuka dan pandai selesai kan masalah diri. (additional ..++)

11) RAMBUT MOHICAN/PUNK
- pembersih, suka menyapu sampah, memberus kasut dan membersihkan sawang. amat sesuai di buat suami mahupun pembantu rumah.

12) RAMBUT BOTAK
- open-minded, senang dipandang terutama diwaktu malam tanpa menggunakan topi keledar ketika membawa motor mahupun mesin pemotong rumput. Celik 'IT' orang nya..

13) RAMBUT ALA 'ZAIBO'
- sesuai bekerja menurap jalanraya dan menyapu jem pada roti. 'Accident-prone' e.g kepala selalu jadi target ketika bermain bola kerana kes salahtafsir.

14) RAMBUT PALSU
- bersifat pendusta, pembohong dan buta 'IT' . Suka menabur janji dan amat jarang menabur wang di tepi-tepi jalan.

15) RAMBUT ALA 'PUA CHU KANG'
- don't play-play with this category haah..!! he will hentam you, you know? kenaper?? tak percayaee??

16) RAMBUT 'RONALDO'
- rambut ala si 'pekan' dlm citer Batu belah batu bertangkup. Lelaki jenis ini suka mencuri ikan goreng di rumah. dan bermain bebola ikan sebagai hobi " saja suka2....sekadar hiburan........

:-?:-?:-?Agak-agak mana satu diri kita
 
Sponsored Post

gooddjinn

Active Member
Messages
2,432
Joined
Mar 14, 2006
Messages
2,432
Reaction score
122
Points
43
no 5.. ape maksudnye bijak sangat tue..? perli ka.. huhu

:D :D :D
 

metaaura

Super Active Member
Messages
6,737
Joined
Feb 25, 2007
Messages
6,737
Reaction score
3
Points
65
bleh masuk section lawak ni :hahaha :eek:
 

ikscentre

Super Active Member
Messages
7,905
Joined
Jun 14, 2008
Messages
7,905
Reaction score
1
Points
65
klu rambut yg dh wat teknik rebonding cmne nk dikira bro?
 

hafis_81

Super Active Member
Messages
6,386
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
aku suka rambut ala pekan tu...:eek::eek::eek:
 

aHmadDaniEL

Banned
Messages
18,080
Joined
Jul 20, 2008
Messages
18,080
Reaction score
6
Points
115
1) RAMBUT LURUS
- bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu,dan berpotensi dalam bidang kesenian.

cemburu ke nih..:-?
 

hafis_81

Super Active Member
Messages
6,386
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
AMARAN KERAS!!UNTUK RAMBUT YG TUMBUH KAT KEPALA JE TAU!!!:eek::eek:
 

clorox_bersih

Legendary Member
Messages
18,906
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
atas2 ok,masuk da bawah2 tu..macam len macam jek..
rambut zaibo :-?:-?
silau la kalau keje menurap jalan...
mampu meningkatkan kdar kemalangan
akibat silau:)):))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register