seluar dalam saiful dekat rumah tunang dia??

CG Sponsors




myvi sporty

Active Member
Joined
Mar 16, 2009
Messages
1,743
Reaction score
35
Points
30
KUALA LUMPUR 5 Feb. - Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu, dia memakai seluar panjang hitam yang dihadiahkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada masa kejadian tersebut.

Keterangan tersebut menyebabkan orang ramai di galeri awam secara spontan menyebut 'Oohh' sementara Ketua Pembangkang itu yang khusyuk menulis di kandang tertuduh turut memandang ke arah bekas pembantu peribadinya itu.

Seketika kemudian, Anwar menoleh ke belakang dan menyatakan sesuatu kepada isteri, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail serta anaknya yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah.

Menurut Mohd. Saiful Bukhari Azlan, seluar hitam tidak berjenama itu kemudian diserahkan kepada pihak polis semasa berada di bilik tidur rumahnya di Bandar Utama, dekat sini.

Turut diserahkan ketika itu ialah kemeja lengan panjang warna hijau jenama G2000 dan sehelai seluar dalam LEVI'S warna kelabu yang dipakai semasa dia membuat laporan polis pada 28 Jun 2008.

''Seluar dalam LEVI'S warna biru gelap yang dipakai pada hari kejadian, diserahkan di rumah tunang saya diambil di mesin basuh,'' katanya semasa disoal oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden.

Saksi pendakwa itu turut memberitahu, dia menyerahkan baju berwarna biru jenama Ralph Lauren yang dipakai semasa kejadian dan cecair pelincir KY Jelly kepada pegawai penyiasat pada 29 Jun 2008 semasa berada di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Setiap barang-barang kes tersebut dikeluarkan satu-persatu dari sampul surat dan ditunjukkan kepada Mohd. Saiful Bukhari untuk pengecaman sebelum ditunjukkan kepada pihak pembelaan.

Sewaktu seorang anggota polis menunjukkan seluar dalam untuk tujuan pengecaman, terdengar suara-suara sumbang menyebut 'cium' dan 'wangi'.

Turut dikemukakan sebagai barang-barang kes ialah 12 contoh spesimen yang diambil daripada Mohd. Saiful Bukhari.

Ia termasuk calitan putik kapas (swab) yang diambil daripada kawasan dubur, bawah lidah, kawasan puting, kawasan tonsil, sampel darah untuk ujian asid deoksiribonukleik (DNA) serta sampel darah untuk ujian alkohol dan toksikologi.

Mohd. Saiful Bukhari berkata, semasa pemeriksaan tersebut, gambar muka, badan, kemaluan, kaki dan belakang badan juga diambil.

Sebelum prosiding hari ini berakhir, peguam utama Anwar, Karpal Singh memohon mahkamah mengeluarkan amaran kepada Utusan Malaysia berhubung gambar yang disiarkan di muka hadapan akhbar itu hari ini dengan keterangan gambar "Saiful menunjukkan katil tempat beliau mendakwa diliwat oleh Anwar Ibrahim kepada Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah".

Karpal Singh (KS): Bagaimanakah maklumat ini boleh bocor? Begitu juga dalam Sinar Harian.

Mohd. Yusof: Saya percaya ada jurugambar yang masuk ketika prosiding melawat di tempat kejadian di kondominium itu, tetapi apa yang dipersetujui, apa yang diberitahu oleh saksi pendakwa pertama (Mohd. Saiful) telah tiada bantahan.

KS: Akhbar berkenaan menggunakan perkataan 'katil' dan bukan 'tempat' dan itu bukanlah apa yang berlaku semasa prosiding mahkamah terbuka.

Hakim Mohamad Zabidin berkata mahkamah tidak nampak sebarang tindakan menghina mahkamah berhubung laporan Utusan Malaysia dan Sinar Harian itu memandangkan perkataan 'katil' telah pun disebut semasa prosiding mahkamah terbuka.

Kedua-dua akhbar Utusan Malaysia dan Sinar Harian menggunakan gambar Bernama, iaitu satu-satunya wakil media yang dibenarkan berada di unit kondominium tempat kejadian berlaku.

:)):)):))
 
Sponsored Post

hafiz5009

Active+ Member
Joined
May 30, 2008
Messages
2,693
Reaction score
5
Points
25
haha..kantoi..mesti die salu suruh awek die bshkan baju die..
 

myvi sporty

Active Member
Joined
Mar 16, 2009
Messages
1,743
Reaction score
35
Points
30
tunang die basuh seluar dalam die???? dahsyat...mungkinkah dia ada dalam rumah 2 ngan tunang die..sambil meneliti kesan2x tusukan di bontotnye???
 

badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
ntah sperm tu sperm orang lain yang main kayu tida dengan tunang sepul
 

satriahitam

Active+ Member
Joined
Oct 15, 2008
Messages
4,503
Reaction score
59
Points
30
aik... suar dalam tu dah basuh ker blum... ke dia nak tunjuk kat tunang dia yg dia adr suar dlm jenama levis... ke adr kesan DNA tunang dia kat suar tu... apa punya tahap citer melayu nie... sapa laaa pengarah filem serabut tak reti buat skrip nie....
 

exllon

Active+ Member
Joined
Dec 27, 2009
Messages
3,178
Reaction score
66
Points
30
apa nak dikata...tunggu la camner keputusan nnt mau berlarutan sampai dekat pilihanraya baru habis..DSAI kena tangkap lagi masuk ISA..:D
 

awok!

Active Member
Joined
Dec 7, 2008
Messages
1,498
Reaction score
57
Points
30
salah seorg antara dorg neh penipu besar!!!!!!!!!
geramm nye aku..
ko menipu!!! ade la balsannye..
saja2 je biar org tertanye2 sape betul sape salah...kalo ko slh baek ko mengaku je la..hish..menyusahkan!!!(aku xtau pon sape yg penipu)
 

DUNHILL20

Active Member
Joined
Jan 14, 2009
Messages
1,315
Reaction score
37
Points
30
tunang die basuh seluar dalam die???? dahsyat...mungkinkah dia ada dalam rumah 2 ngan tunang die..sambil meneliti kesan2x tusukan di bontotnye???
Kantoi la sepul yang die dah x de dare lagi
kene tusuk kat bontot..hak2...
:))
 

rizzmerr76

Active Member
Joined
Jan 2, 2008
Messages
2,206
Reaction score
57
Points
30
jenama Levis sesuai utk di LIBAS montot..kakkakakkaka
 

roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
satu lagi thread profile tinggi :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register