BTC USD 51,647.0 Gold USD 1,780.24
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Selesaikan Masalah Tukar Nama Kereta Owner Tak Dapat Dikesan

Sponsored Post

yusry2007

Super Active Member
Messages
5,816
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
Masalah nak renew roadtax dan insuran tapi kete dah barai, nak masuk puspakom sah2 tak lulus pon saya ada lubang. Cuma tak brani nak promote, takut ade org salah guna servis yg saya tawarkan. Oleh demikian tak brani nak promote.. Kang no asal kete dutsun yg tinggal rangka je. Tup2 num duduk dkat kete curi plak.. Uihh, naya je dpt dose subahat.. Hehehe..
 

yusry2007

Super Active Member
Messages
5,816
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
terbaek TT semoga berkekalan bisnes

InsyaAllah.. Brani promote nie pon, sebab saya sendiri sudah pakai service nie. Kalau tak, tak berani jugak saya. Semua urusan ikut jalan yg betol, hanya member buat silap mata je skit. Hehehe.. Yg mane ade masalah dlu sambung bayar kete, bila dah abeh bayar owner plak tak jumpa, meh nak tolong buat silap mata. Hehe..
 

belakepare

Active+ Member
Messages
2,912
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
43
Points
30
boh...situasi sy mcm ni

1) geran photostat ada
2) copy ic owner ada
3) surat jual beli ada

cuma yang xde geran ori jer....owner ntah mana menghilang

boleh ejas ke?
 

yusry2007

Super Active Member
Messages
5,816
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
boh...situasi sy mcm ni

1) geran photostat ada
2) copy ic owner ada
3) surat jual beli ada

cuma yang xde geran ori jer....owner ntah mana menghilang

boleh ejas ke?

Alamak boss.. Mcm nie, situasi awak nie saya kene comfirmkan dlu.. Sbb saya tak brani nak ckp. Ckp ya nanti takbleh, ckp tak boleh nanti boleh. Saya comfirmkan dulu, nanti saya bagitau ye..
 

belakepare

Active+ Member
Messages
2,912
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
43
Points
30
Alamak boss.. Mcm nie, situasi awak nie saya kene comfirmkan dlu.. Sbb saya tak brani nak ckp. Ckp ya nanti takbleh, ckp tak boleh nanti boleh. Saya comfirmkan dulu, nanti saya bagitau ye..

bereh boh harap2 boleh
 

hairy84

Legendary Member
Messages
15,870
Joined
Sep 15, 2010
Messages
15,870
Reaction score
35
Points
120
mcm motosikal xde ke tuan? rasa masalah owner moto ramai jugak mcm ni..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register