BTC USD 34,547.4 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Selesaikan Masalah Tukar Nama Kereta Owner Tak Dapat Dikesan

yusry2007

Super Active Member
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
Assalamualaikum, dan salam sejahtera.

Ramai saya tengok kawan-kawan kita yang mempunyai masalah beli kereta tapi tak boleh nak tukar nama sebab owner asal tak dapat dikesan. Jangan bimbang, saya dapat membantu menyelesaikan masalah anda. Jika ada kawan2 yang menghadapi situasi ini. Meh PM @ CALL saya (0126486886 yusri).
 
Sponsored Post

yusry2007

Super Active Member
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
- Simpan untuk Testimoni Dari rakan2 -
 

BoBu

Fun Poster
Joined
Oct 20, 2009
Messages
669
Reaction score
9
Points
15
Assalamualaikum, dan salam sejahtera.

Ramai saya tengok kawan-kawan kita yang mempunyai masalah beli kereta tapi tak boleh nak tukar nama sebab owner asal tak dapat dikesan. Jangan bimbang, saya dapat membantu menyelesaikan masalah anda. Jika ada kawan2 yang menghadapi situasi ini. Meh PM @ CALL saya (0126486886 yusri).

kalu owner dah mati boleh buat ke?
 

yusry2007

Super Active Member
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
kalu owner dah mati boleh buat ke?

Alamak kawan.. Kalau yang nie saya tak pasti plak. Sbb tukar nie pon ikut cara yang sah. Cuma ade silap mata skit je. Saya rase kalau owner dah meninggal mmg tak dpt kot. Takpe, saya cuba comfirmkan dulu. Kalau member saya dpt buat, saya bagitau. Saya pon bukan meniaga sbenarnya nie. Hanya permudahkan kerja member2 sbb dah ada lubang.
 

khairul385

Legendary Member
Joined
Jul 10, 2008
Messages
14,397
Reaction score
10
Points
115
service baik ni...

good luck tt....sukses sokmo :)
 

peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
bagus jugok thread ni..
bookmark lu
 

alongN9

Fun Poster
Joined
Sep 6, 2009
Messages
354
Reaction score
1
Points
20
tt minta tlg...
aku ade sebijik keter nak jual...
dulu beli owner mmg tergesa2 nak jual...
so xsmpt nak tuka nama...
tp surat yg owner asal ckp keter ni dah jual kt aku dgn tandatgn ade kt aku...
beserta skali dgn geran..,
bleh bantu ke...
 

yusry2007

Super Active Member
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
tt minta tlg...
aku ade sebijik keter nak jual...
dulu beli owner mmg tergesa2 nak jual...
so xsmpt nak tuka nama...
tp surat yg owner asal ckp keter ni dah jual kt aku dgn tandatgn ade kt aku...
beserta skali dgn geran..,
bleh bantu ke...

Alamak boss.. Tak faham saya situasi boss.. Ce pm lebih details.. Maknanya sekarang, geran je ada? Ic takde ekk? Kalau ic takde boleh la tolong.. Ce pm dlu ekk.. :)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register