Selamba lempar sampah ke dalam sungai

CG Sponsors




faeyzul

Active Member
Joined
Feb 2, 2010
Messages
2,233
Reaction score
123
Points
43
xde kesedaran sivik cmtu la, buh la papan tanda ape pn deme x heran melainkan tahan pastu saman...
 
Sponsored Post

TamingSari

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 28, 2006
Messages
25,495
Reaction score
162
Points
138
mentaliti sampah gak jenis ni
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
11,498
Reaction score
2,009
Points
201
Kat arab takde sungai
Sungai madu sungai arak sungai susu pun takde

sungai surga kat jepun byk bersih2
Takde saka/sucker kot sana
Sake byk haha
 

GeeKaDoY

Fun Poster
Joined
Feb 12, 2008
Messages
645
Reaction score
89
Points
30
Spot petak segiempat tu macam memang pernah ada tong sampah, tempat tong sampah... tong dah hilang atau kena curi... orang buang sampah ni macam kucing berak/kencing juga... dah jadi pot.

papan tanda kata jangan buang kedalam sungai, mungkin orang ramai dulu buang sampah kat pot tu sampai kedalam sungai pastu perbandaran alihkan tong tong sampah tu terus...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register