BTC USD 24,085.4 Gold USD 1,778.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sekumpulan ibu saman kerajaan isu kewarganegaraan anak

Sponsored Post

apoeki

Super Active Member
gem
Messages
9,137
Joined
Aug 7, 2012
Messages
9,137
Reaction score
1,079
Points
151
Betui ka ic biru............ Ic biru yg lahir sini ja........
Tgk ni..hahahaha
Screenshot_2022-08-06-08-31-29-32_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

pelitaminyak

Super Active Member
gem
Messages
9,178
Joined
Aug 13, 2008
Messages
9,178
Reaction score
2,493
Points
211
Awards
1
1. Status bumiputra
2. Ic biru
3. Ic merah
4. Permit keja atau passport melancong
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
26,996
Joined
Jan 12, 2008
Messages
26,996
Reaction score
4,972
Points
261
Awards
1
Sembang je tu
Minta IC sini sebab nak bolot kelebihan kat sini
Tu je
betul tu...muka tak malu..masa kawin warga asing...bangga seh....kemudian luar negara tip top....bila warga asing tu buang kau...melalak lalak...sekolah antarabangsa adakan?
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
26,996
Joined
Jan 12, 2008
Messages
26,996
Reaction score
4,972
Points
261
Awards
1
Dubai lagi teruk. Kalau bro lahir sana, ibu atau bapa bro bukan warganegara UAE, tak dapat taraf warganegara. Walaupun lahir kat Dubai. Negara kita ni ibu bapa warganegara China, tapi lahir kat malaysia masih automatik warga malaysia
sebab tu berjuta masuk tak balik....buat aanak cepat cepat...lagu negara pun tak tau....nak beli makan kat 7E pun blur blur cakap mandarin....
 

pelitaminyak

Super Active Member
gem
Messages
9,178
Joined
Aug 13, 2008
Messages
9,178
Reaction score
2,493
Points
211
Awards
1
sebab tu berjuta masuk tak balik....buat aanak cepat cepat...lagu negara pun tak tau....nak beli makan kat 7E pun blur blur cakap mandarin....
Depa malu cakap melayu, sama macam singapura, bahasa rasmi bahasa melayu tapi cakap Hari2 bahasa inggeris............. Org melayu sana pun tak berapa pandai cakap melayu........
 
Sponsored Post

Top
Log in Register