BTC USD 38,929.8 Gold USD 1,812.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

~ Seksi Tanpa Perlu Seksi ~

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
Seksi tanpa perlu seksi


fa_03.1.jpg

SEMAKIN si dia mencintai dirimu, makin
seksi pula kamu pada pandangannya.


TIDAK perlu mengeluarkan wang yang banyak semata-mata untuk mencapai tahap keghairahan si dia terhadap diri kamu. Lupakan sejenak tentang pakaian malam berpotongan seksi, berkain nipis yang hanya menutupi kawasan titik sensitif, meniru adegan filem lucah atau aksi provokatif nan seksual bagi membuatkan dirinya terasa begitu berdesis.

Untuk itu, beberapa pakar seksualitinya telah melakukan kaji selidik untuk melihat perkara yang perlu dilakukan seorang wanita agar dirinya kelihatan seksi di mata suami.

Penerimaan pendapat, analisis intonasi suara dan menghitung tahap orgasma (kemuncak kenikmatan seksual) merupakan langkah yang dijalankan dalam kajian tersebut. Keputusannya, terdapat lima perkara yang pasti membuat si wanita itu menjelma sebagai makhluk paling seksi di mata lelaki

1. Saat tersenyum dan saling memandang
2. Saat menggunakan bahasa tubuh
3. Saat kamu dilihat sedang berdiet
4. Saat sedang subur
5. Saat kamu wanita paling dicintainya
 
Sponsored Post

Putri77

Junior Member
Joined
Mar 30, 2008
Messages
76
Reaction score
0
Points
6
Yess betul tu, :)cgrock
Tak semestinya seksi tu bermaksud kita kena dedah sana sini...:D
 

ikscentre

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
7,905
Reaction score
1
Points
65
biasanya.. klu dh syg kt seseorg tuh.. ape saja nmpk indah.. :)
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
biasanya.. klu dh syg kt seseorg tuh.. ape saja nmpk indah.. :)

mmg camtu la bila dh mabuk asmara.
perlukah seksi tuk menarik minat org lain..???
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
mmg camtu la bila dh mabuk asmara.
perlukah seksi tuk menarik minat org lain..???

perlu....sebb nalurinya lelaki suke melihat yg seksi...tats y dorang berkejar2 nak cantik dan sexy...kalau tiada angin masakan pokok bergoyang..kalu lelaki xminat nak pandang...tiada perlulah dia seksi
 

Putri77

Junior Member
Joined
Mar 30, 2008
Messages
76
Reaction score
0
Points
6
perlu....sebb nalurinya lelaki suke melihat yg seksi...tats y dorang berkejar2 nak cantik dan sexy...kalau tiada angin masakan pokok bergoyang..kalu lelaki xminat nak pandang...tiada perlulah dia seksi

yer ker semua lelaki cmtu? :-?
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
yer ker semua lelaki cmtu? :-?
walaupun bukan sume...realitinya most of them.... nak test buat sebey ker...seorang yg sexy berjalan kat mall....lihat berapa ramai yg memandang:">
 

anne_81

Fun Poster
Joined
Jan 23, 2007
Messages
535
Reaction score
14
Points
15
perlu....sebb nalurinya lelaki suke melihat yg seksi...tats y dorang berkejar2 nak cantik dan sexy...kalau tiada angin masakan pokok bergoyang..kalu lelaki xminat nak pandang...tiada perlulah dia seksi
setuju jgak ni..tp klau anne lelaki la kan ..i suka tgk "understated sexiness"..hehe..
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
apapun seksi adalah subjektif..lain org lain pandangan..
 

maliq7776

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
7,835
Reaction score
72
Points
75
Seksi tanpa perlu seksi


fa_03.1.jpg

SEMAKIN si dia mencintai dirimu, makin
seksi pula kamu pada pandangannya.


TIDAK perlu mengeluarkan wang yang banyak semata-mata untuk mencapai tahap keghairahan si dia terhadap diri kamu. Lupakan sejenak tentang pakaian malam berpotongan seksi, berkain nipis yang hanya menutupi kawasan titik sensitif, meniru adegan filem lucah atau aksi provokatif nan seksual bagi membuatkan dirinya terasa begitu berdesis.

Untuk itu, beberapa pakar seksualitinya telah melakukan kaji selidik untuk melihat perkara yang perlu dilakukan seorang wanita agar dirinya kelihatan seksi di mata suami.

Penerimaan pendapat, analisis intonasi suara dan menghitung tahap orgasma (kemuncak kenikmatan seksual) merupakan langkah yang dijalankan dalam kajian tersebut. Keputusannya, terdapat lima perkara yang pasti membuat si wanita itu menjelma sebagai makhluk paling seksi di mata lelaki

1. Saat tersenyum dan saling memandang
2. Saat menggunakan bahasa tubuh
3. Saat kamu dilihat sedang berdiet
4. Saat sedang subur
5. Saat kamu wanita paling dicintainya

kalo aku.ni bukan seksi ni...ni nama nye mesra:)paid
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register