BTC USD 63,342.4 Gold USD 2,382.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sekarang aku tunjukkan...tapi ini baru permulaannya(KRONOLOGI PENANGKAPAN )13/10/2008

safa69

Active+ Member
Messages
2,710
Joined
Jan 6, 2008
Messages
2,710
Reaction score
201
Points
33
Saspen jer baca..cuma nak inform awal..esok aku akan uploadkan video dan gambar ular tedung terbesar yang ditangkap di Masjid Tanah ..lokasi rahsia..(geng2 aku tertangkap) dan telah dihantar ke zoo melaka. Mulanya bomba datang ambik..panggil india ngan cina konon nak jual..semua tak berani beli..si india cakap..ini jelmaan tuhan dia...memandangkan 3 hari kat bomba ngan ular tu kebulur..kami datang ambil dan hantar ke zoo melaka.Respon dari zoo Melaka..'Selama pakcik jaga zoo berbelas tahun..inilah ular terbesar dan terpanjang pernah pakcik tenguk dan zoo ni pernah terima'..dan upahnya :mad:dapatlah 3 tiket masuk zoo percuma.:eek::eek:

Data teknik tentang ular ni.

Besar kepala:Ukuran betis korang (kembang)

Panjang: 13-14 kaki..

Bunyi: Sree..sree..sreee (itu pun tak tau ker)

Jantina: Jantan kot

dan dimaklumkan pasangan ular tu sebesar badan manusia..pernah terserempak (tapi tak kacau),sisik saja besar 50 sen. Kesan dah jumpa tapi tak dapat tangkap lagi.

Aku survey internet tak boleh fight ular tedung nie. Malam tu si penangkap(bukan aku) kena gangguan, perempuan berjubah hitam uhsar dari jauh, mimpi mengerunkan dan macam2.

Ular sawa biasalah...sini diaorang makan aja:)atau jual kat cina ..boleh 70-100 ringgit sekor.

Kronologi penangkapan (RAHSIA MENANGKAP ULAR IALAH DENGAN TIDAK BERBAJU DAN MEMAKAI SELUAR 'KATUK'..UNTUK MENGKHAYALKAN ULAR:eek::eek:

APO EKAU BUAT JANG KAT PAGAR TU


100_05691.jpg


EKAU SKODENG ANAK ORANG YERR

100_0570.jpg



2-2.jpg



4-2.jpg


100_0573.jpg


100_0577.jpg


100_0578.jpg




100_0579.jpg






100_0583.jpg

video penuh dari youtube ==>> YouTube - Big Cobra amazing
 
Last edited:
Sponsored Post

Sponsored Post

Back
Top
Log in Register