Santai Sedih tengok orang kita

CG Sponsors




Taroneey

Banned
Joined
Sep 18, 2012
Messages
707
Reaction score
209
Points
23
Tadi petang selepas abis sembahyang jumaat ambe singgah tesco jap sebab nak pi pejabat pos... Time masuk tesco nampak satu family melayu baru abis shopping kat tesco kuar menuju parking keta... Dalam family tu ada sorg pakcik dgn bini dia , anak 4 orang sorang pompuan 3 lelaki... yang ambe duk pikir skang ni pakcik tu langsung tak tahu nak malu x sembahyang jumaat pastu bawak anak bini pi tesco... Bini dan anak pompuan pakai tudung ... Dah le dia tak sembahyang bawak lagi anak lelaki ikut serta .. Bukan nak tunjuk baik ke ape ... tapi errrmmmm... Patut la budak2 skang ganas smcm je... #:-S#:-S
 
Sponsored Post

moore426559

Super Active Member
Joined
May 11, 2012
Messages
9,095
Reaction score
892
Points
111
Tadi petang selepas abis sembahyang jumaat ambe singgah tesco jap sebab nak pi pejabat pos... Time masuk tesco nampak satu family melayu baru abis shopping kat tesco kuar menuju parking keta... Dalam family tu ada sorg pakcik dgn bini dia , anak 4 orang sorang pompuan 3 lelaki... yang ambe duk pikir skang ni pakcik tu langsung tak tahu nak malu x sembahyang jumaat pastu bawak anak bini pi tesco... Bini dan anak pompuan pakai tudung ... Dah le dia tak sembahyang bawak lagi anak lelaki ikut serta .. Bukan nak tunjuk baik ke ape ... tapi errrmmmm... Patut la budak2 skang ganas smcm je... #:-S#:-S
musafir kot tt. sangka baik
 

ikhmal_ok

Super Active Member
Joined
Aug 15, 2009
Messages
8,894
Reaction score
180
Points
73
banyak aku tengok orang macamni sekarang,,,dah la tak solat jumaat, gi tengok wayang pulak tu. waktu aku bergegas nak gi masjid,,dia beli tiket.
 

nazrirazra

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
11,925
Reaction score
213
Points
128
Tadi petang selepas abis sembahyang jumaat ambe singgah tesco jap sebab nak pi pejabat pos... Time masuk tesco nampak satu family melayu baru abis shopping kat tesco kuar menuju parking keta... Dalam family tu ada sorg pakcik dgn bini dia , anak 4 orang sorang pompuan 3 lelaki... yang ambe duk pikir skang ni pakcik tu langsung tak tahu nak malu x sembahyang jumaat pastu bawak anak bini pi tesco... Bini dan anak pompuan pakai tudung ... Dah le dia tak sembahyang bawak lagi anak lelaki ikut serta .. Bukan nak tunjuk baik ke ape ... tapi errrmmmm... Patut la budak2 skang ganas smcm je... #:-S#:-S
Ko ni sesenang je main tuduh org tak molek. Ntah dia musafir baru smp KL ke mana tau. Selalulah bersangka baik. Budak yg pakai baju sekolah tu ntah2 bukan anak dia kott.
 

miecs

Super Active Member
Joined
Nov 12, 2009
Messages
5,770
Reaction score
355
Points
86
tesco mana tt?
 

Taroneey

Banned
Joined
Sep 18, 2012
Messages
707
Reaction score
209
Points
23
Ko ni sesenang je main tuduh org tak molek. Ntah dia musafir baru smp KL ke mana tau. Selalulah bersangka baik. Budak yg pakai baju sekolah tu ntah2 bukan anak dia kott.
kalo musafir pun tesco boleh pi takkan masjid tak boleh pi?..
 

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,129
Reaction score
583
Points
161
Cuba tengok plate number dia...mungkin dia dari luar kwsn...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register