BTC USD 57,053.6 Gold USD 1,771.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sedekah Semangat @ 'Quote of the day'

Puteri's

Junior Member
Messages
57
Joined
Sep 28, 2008
Messages
57
Reaction score
0
Points
6
Sumbangkan kata-kata yang dapat memberi semangat atau perangsang supaya dapat menambahkan lagi inspirasi setiap hari.

'Sedekah semangat' untuk yang patah hati, sedih, kecewa atau gagal dalam sesuatu usaha - gunakan kata-kata ini untuk naikkan semangat dan mengurangkan kesedihan...

__________________________________________________________________

"Many of life's failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up."
- Thomas Edison
 
Sponsored Post

adioz88

Super Active Member
Messages
6,659
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
11
Points
65
Kita buat dia, bukan dia buat kita ( untuk DIY )
boleh tak ni..
hehe
 

AZAM_PENJUAL_MESRA

Fun Poster
Messages
520
Joined
Jun 2, 2008
Messages
520
Reaction score
2
Points
15
Sumbangkan kata-kata yang dapat memberi semangat atau perangsang supaya dapat menambahkan lagi inspirasi setiap hari.

'Sedekah semangat' untuk yang patah hati, sedih, kecewa atau gagal dalam sesuatu usaha - gunakan kata-kata ini untuk naikkan semangat dan mengurangkan kesedihan...

__________________________________________________________________

"Many of life's failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up."
- Thomas Edison

jangan la bersedih syg...nanti kalo syg sedih byk2 cepat nampak tua kan baru tau..senyum syg..:)
 

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Sumbangkan kata-kata yang dapat memberi semangat atau perangsang supaya dapat menambahkan lagi inspirasi setiap hari.

'Sedekah semangat' untuk yang patah hati, sedih, kecewa atau gagal dalam sesuatu usaha - gunakan kata-kata ini untuk naikkan semangat dan mengurangkan kesedihan...

__________________________________________________________________

"Many of life's failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up."
- Thomas Edison

Puteri's....SETITIS AIR MATA MU MEMBANJIRI SELURUH HIDUP KU....:)):)):))
 

azlanhussain

CG Top Poster Club
Messages
20,707
Joined
Sep 5, 2008
Messages
20,707
Reaction score
675
Points
166
Kita bersedih kerana kita tak tahu apa esok akan jadi. Padahal semuanya dah ditentukan oleh Allah. Cuba bayangkan kalau kita tahu apa akan jadi esok, bila kita nak kawin, siapa pasangan kita, bila nak kaya, bila nak drive kereta besaq... dah tentu kita takkan bersedih kan..

So kalau anda nak tahu semua tu Allah sudah JANJIKAN untuk kita, kekayaan, kesenangan, pasangan, cuma kita saja yang tak nampak atau buat2 tak nampak dan tak mahu mengejarnya.. So kalau kita dah tahu, kenapa harus bersedih..? :)

Ingat Allah maha kaya, maha mengetahui, juga maha ADIL...
 

esohor

Active Member
Messages
1,524
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
petik kata2 dr hm tuah

'JANGAN DITENGOK TUAH NYA ORG ; TUAH SENDIRI BERADA DI KAKI'

simple tapi bagi aku penuh bermakna
 

Puteri's

Junior Member
Messages
57
Joined
Sep 28, 2008
Messages
57
Reaction score
0
Points
6
Sedekah Semangat untuk hari ini:-

"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi.
Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan.
Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan.
Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah music yang menggetarkan hati.
Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti.
Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."
-Origin Unknown
__________________________________________________________________________________________


"Without a rich heart, wealth is an ugly beggar."
- Ralph Waldo Emerson
 

Puteri's

Junior Member
Messages
57
Joined
Sep 28, 2008
Messages
57
Reaction score
0
Points
6
Terima kasih semua yang sudi menyumbang....
Semoga kita dapat manafaat dari kata-kata semangat/ mutiara kata yang diberikan.:D:D
 

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
beribadatlah anda seperti esok nak mati.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register