Sedara seISLAM kita sedang dizalimi.... JOM KITA BERTINDAK !!!

CG Sponsors




ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
Angka kematian terkini 303 akibat serangan gila rejim Zionis bermula Sabtu





Mesir halang bantuan kemanusiaan ke Gaza




Rejim Zionis menyerang Universiti Islam Gaza




Serangan habis-habisan ke atas Gaza




Gaza Makin Tenat !!




Jumlah mangsa kepungan di Gaza cecah 271




Kanak-kanak ini jugak terkena




Sahabat, apa perasaan anda setelah melihat gambat-gambar di atas? kongsikan pendapat anda...

Ayuh muslimin muslimat... bangkitlah kita dari lena dunia yang terdapat banyak permainan sahaja...

di sana begitu keadaannya :(( :(( :((. kita di sini???

ALLAHU AKBAR!!!

Moga kita terus tabah..

Andai saya ada silap, tolong tegur saya. Saya bersedia insya Allah untuk mengaku silap :)

YA ALLAH.... BANTULAH MUJAHIDIN DI PALESTIN....



PALESTIN KINI : SUARA PEDULI PALESTIN


BBC NEWS: Grief and fear in Gaza


[update]

Lihatlah keberanian anak muda ini. ALLAHU AKBAR!!!






[update lagi]


aku baru jumpa kat PPIM .boikot brg yg ada disini...

info dari PPIM... 3 brg utama adalah colgate,coca cola n starbuck

http://www.muslimconsumer.org.my/ppim/yahudiboikot.html




[QUNUT NAZILAH]


salam...

Kepada semua umat islam - hanya termampu yang kita buat skrg ni (dan mungkin korang dah buat dah, alhamdulillah) - baca qunut nazilah ini untuk membantu saudara kita di palestin !!!

<< KLIK UNTUK DOWNLOAD QUNUT NAZILAH >>



LINK DERMA KE PALESTIN
>>>>




Ayuh BERTINDAK!!!
 
Last edited:
Sponsored Post

pesukec

Active Member
Joined
Jun 18, 2007
Messages
1,174
Reaction score
1
Points
25
:(:( sedih siot...syukurlh kita idup kt malaysia yg aman nie..
 

JaMeQ

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 15, 2007
Messages
16,164
Reaction score
102
Points
123
Yahudi laknatullah!!! :(scam:(scam:(scam
 

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
adehh....

memang UJIAN bagi mereka dan juga UJIAN bagi kita.... :( :(
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
....ak pon sedeh..nape nie arus brlaku musti ade sbb musebab nye hnya allah yg tao..
 

asrul07

Active+ Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
3,055
Reaction score
3
Points
25
nak bertindak balas, sure kea chop pengganas lak.padahal,diorg tu yg ganas..
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
siannye...
boikit pada brgn yahudi...
tesco tu yahudi ke???
 

AceGlobal13

Active Member
Joined
Dec 22, 2008
Messages
1,969
Reaction score
81
Points
30
Perkara ini sampai bila takkan selesai selagi umat Islam tidak bersatu dalam menentangnya sedangkan masing2 memilki kekuatan ekonomi dan senjata...Hanya Iran dan Syria sahaja yang lantang mengancam untuk memberi tekanan kepada Yahudi..tapi mana yang lain?

Semoga Allah merahmati roh2 yang telah pergi berjjihad dan syahid di bumi palestine....Al-Fatihah
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
Perkara ini sampai bila takkan selesai selagi umat Islam tidak bersatu dalam menentangnya sedangkan masing2 memilki kekuatan ekonomi dan senjata...Hanya Iran dan Syria sahaja yang lantang mengancam untuk memberi tekanan kepada Yahudi..tapi mana yang lain?

Semoga Allah merahmati roh2 yang telah pergi berjjihad dan syahid di bumi palestine....Al-Fatihah
jAZakallah ingatkan...

kat sini sempat lagi kan kita makan minum dengan selesa... :(( :(( :((
 
Sponsored Post
Top
Log in Register