Santai Sedar tak Air ape yg kita minum?

CG Sponsors




pointsix

Fun Poster
Joined
Oct 27, 2009
Messages
125
Reaction score
0
Points
10
btol ker air yg kita minum selama ini bersih..
saper yg lih sahkan air kita nie tidak mengandungi aper2 bhan yg dapat jauhkan diri kita ini dari terkene penyakit..
Setuju atau x yg skrang nie semua pakt berlumba2 nak jual penapis air..sedangkan ader penapis air yg sepatutnya mmberi kita air bersih tp d'sebabkan penapis air,ia bulih memberi kesan mudarat..(ader jugak yg HARAM)..sesetngah ader mengatakan,lebih baik mnum air telaga direct,x pon air paip lg baik dr ader penapis air..
BETOL KER?????:(
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,225
Reaction score
21,042
Points
1,671
biasela tu..ramai amik kesempatan sbb air kotor..hehe
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
aku umah aku dah pasang penapis roket ngan penapis dalam umah..tiap tiap minggu karat...bayangkan la baper banyak karat dlm badan selama berpuluh tahun hidup..
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
kat umah aku x de satu pon pnapis air.....


pasni kna suh ma mom beli pnapis air..:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register