Screen Shot (SS) Withdrawal Anda

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.20778
USD / JPY
103.719
GBP / USD
1.35634
USD / CHF
0.89128
USD / CAD
1.27856
EUR / JPY
125.271
AUD / USD
0.76841

CG Sponsors




sedanfx

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
May 31, 2007
Messages
6,360
Reaction score
193
Points
78
salam. marila kita spakat ss kan withdrawal kita di sini, tuk menaikkan semangat para trader serta newbie semua. dan tuk membuktikan forex sebenarnya boleh buat duit. :D :)cgrock :)paid



aku buka thread ni sb tertarik dekat 1 forum tu yg dr penang tu..
dia ada thread ss withdrawal tuk menaikan semangat ahli2 kelabnya... so salahkah aku tuk menaikan semangat ahli2 CG semua ?
kalo salah,minta maaf & tolong delete.. :">

ini aku punya.
 
Last edited:
Sponsored Post

Syaffieq25

Active Member
Joined
May 29, 2008
Messages
1,221
Reaction score
22
Points
25
Aku xde screen shot withdrawal. tp screen shot depo byk la. ada la dlm 5-6 screen shot. boleh attach jugk ke..he he he
 

nizamac79

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
Jul 31, 2007
Messages
4,605
Reaction score
56
Points
30
salam. marila kita spakat ss kan withdrawal kita di sini, tuk menaikkan semangat para trader serta newbie semua. dan tuk membuktikan forex sebenarnya boleh buat duit. :D :)cgrock :)paid
kalau draw 1usd leh tak ss gak :eek::eek:
 

sedanfx

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
May 31, 2007
Messages
6,360
Reaction score
193
Points
78
Aku xde screen shot withdrawal. tp screen shot depo byk la. ada la dlm 5-6 screen shot. boleh attach jugk ke..he he he
attach je kasi semangat org lain tuk depo :D
 

hanzahar

Active Member
Joined
Feb 22, 2008
Messages
2,116
Reaction score
144
Points
33
:(:)(:)((

bile nk withdraw lagi ni :(:)(:)((

~X(

 

nizamac79

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
Jul 31, 2007
Messages
4,605
Reaction score
56
Points
30
:(:)(:)((

bile nk withdraw lagi ni :(:)(:)((

~X(

waaaa hbt la abg hanzahar kite .... main broker apa ni pakai tt ... aku pakai insta jer ... senang sket ..... smangat la aku tgk ni :D
 

sedanfx

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
May 31, 2007
Messages
6,360
Reaction score
193
Points
78
taniah hanzahar menaikkan semangat kami semua :)cgrock :)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register