Sayang anakku sayang (1976)

CG Sponsors




SF:Syukri

Active+ Member
Joined
Nov 28, 2010
Messages
2,630
Reaction score
255
Points
41
Sayang Anakku Sayang





Pengarah : Dato' Haji Jamil Sulong
Syarikat Penerbit : Merdeka Film Productions Sdn. Bhd.
Bahasa : Bahasa Melayu
kategori : Filem Cereka
Genre : Drama, Keluarga
Klasifikasi : U - Untuk tontonan umum
Tarikh Tayangan : 1976
Durasi : 100 min

Sinopsis:
Sepasang suami isteri tinggal di kawasan perkampungan dan mempunyai lima orang anak. Kehidupan mereka agak perit kerana ingin menyara keluarga dengan berpendapatan tiadk seberapa. Mereka tinggal berjiran dengan sebuah keluarga yang amat prihatin dan mencuba sedaya upaya mereka. Kematian kedua ibu bapa lima beradik itu telah membawa mereka tinggal bersama jirannya. Beban itu tidak terbawa oleh jirannya itu lalu bersetuju ingin memberi anak-anak itu kepada keluarga angkat tapi mereka berjaya melarikan diri masing-masing dari keluarga tersebut. Di kuala Lumpur mereka lima beradik telah diambil oleh jambatan kebajikan.lakonan Noor Azizah, Aziz Jaafar, Zulkifli Zain, Dato' Yusof Haslam, Aziz M.Osman. arahan Dato' Haji Jamil Sulong

DOWNLOAD: 450MB

http://www.ziddu.com/download/12132783/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part01.rar.html
http://www.ziddu.com/download/12133048/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part02.rar.html
http://www.ziddu.com/download/12133506/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part03.rar.html
http://www.ziddu.com/download/12133731/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part04.rar.html
http://www.ziddu.com/download/12134030/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part05.rar.html
http://www.ziddu.com/download/12137111/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part06.rar.html
http://www.ziddu.com/download/12137470/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part07.rar.html
http://www.ziddu.com/download/12137468/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part08.rar.html
http://www.ziddu.com/download/12137469/ayang.Anakku.Sayang.1976.SDTVRip.XviD-arYzs.part09.rar.html

:(:)(:)((
 
Sponsored Post

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
thankss tt .. sedihh wooo cite ni :(:)(:):)(.. aziz osman kecik lagi tika ni :p
 

izjat

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
4,354
Reaction score
12
Points
25
cite lame nie... masa nie aku tak de lagi.. hehe
 

izjat

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
4,354
Reaction score
12
Points
25
cite lame nie... masa nie aku tak de lagi.. hehe
 

cengkih

Active Member
Joined
Sep 17, 2008
Messages
1,194
Reaction score
6
Points
25
masa cite ni aku umur 5 tahun gi tengok panggung dengan arwah ayah
best.. byk org nangis tengok cite ni
even bila keluar lagi kat tv 1 kotak tisu mesti dah surut
 

SF:Syukri

Active+ Member
Joined
Nov 28, 2010
Messages
2,630
Reaction score
255
Points
41
sesiapa yang memerlukan bantuan nak dapatkan movie, saya akan cuba tolong anda sebaik mungkin...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register