saya nak meniaga..tp xde idea...

CG Sponsors




lpfan182

Fun Poster
Joined
Aug 28, 2010
Messages
818
Reaction score
119
Points
33
Salam sume warga CG..saya ingin mintak pendapat kalian sume..apakah [email protected] yg best utk dimulakan oleh saya?saya sebenarnya pekerja kontrak..bile kontrak sy dah tamat,saya ingin memulakan perniagaan la..tp sy masih buntu ,perniagaan apakah untuk dimulakan oleh sy..xkisah lah modal nye mcmner..saya cume mahukan idea dan pengalaman warga CG yg telah lama berkecimpung dalam perniagaan ..suggestkan saya perniagaan yg bernas ..hehe nt sy pikir2kan bersama dengan ahli keluarga saya.. :"> thank u sume..
 
Sponsored Post

shany

Active Member
Joined
Aug 5, 2008
Messages
1,750
Reaction score
5
Points
25
barangan keperluan sekolah, spt stationary - terutama di kawsan perumahan...
 

abgmie

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Nov 5, 2009
Messages
4,526
Reaction score
216
Points
33
salam.

mai join dgn abgmie kita juai prepaid.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,290
Reaction score
21,164
Points
1,671
jual cendol

-ko xterbakar ke dgr indon income rm21,000 sebulan hahaha
 

ARIFFX

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 27, 2008
Messages
12,037
Reaction score
159
Points
123
mcm2 projek ada.. pilih je mana2 siggy yg berkenan..
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
berniaga ni mcm2 kalau boleh nak datang idea.satu kamu kena tgk minat kamu..

tu jugak boleh datang ideanya..keduanya kamu kena tgk keadaan sekeliling..

apa yg masyarakt perlukan..apa masalah yang mereka hadapi..dan kemudian

baru idea tu datang sebagai solution kepada masalah disekeliling kamu

ni...:D

dan sentiasa ingat 4 p seperti di bawah

Pelanggan
Produk
Promosi
Pemasaran

tapi pada aku beratkan pada promosi dan pemasaran.pilih produk then comes pelanggan.hehehe
 
Last edited:

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
ape yg ko minat TT n agak2 modal brape...?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register